Η Honda παρουσίασε τον περασμένο Οκτώβριο στο Tokyo Motor Show το πρωτότυπο Cross Cub 110. Τώρα, ανακοινώθηκε ότι ξεκινάει η διάθεσή του στην Ιαπωνία μαζί με τη μικρότερη έκδοση των 50 κυβικών.
Το νέο παπί βασίζεται στο νέο Super Cub του 2018, όμως διαθέτει μεγάλη σχάρα πίσω και ο σχεδιασμός του είναι εμπνευσμένος από χωμάτινες μοτοσυκλέτες περασμένων δεκαετιών. Μπορεί να ακούγεται περίεργος συνδυασμός αλλά το αποτέλεσμα είναι ένα ξεχωριστό επαγγελματικό όχημα. Το Cross Cub δεν διαθέτει τη μεγάλη ποδιά του Super Cub και η μάσκα του είναι τελείως διαφορετική με τον LED προβολέα να στηρίζεται και να προστατεύεται παράλληλα από έναν μεταλλικό κλωβό, ο οποίος μάλιστα δημιουργεί μια μικρή βάση στο επάνω μέρος, όπου μπορούν να δεθούν αποσκευές.
Η έκδοση των 50 κυβικών έχει πανομοιότυπη εμφάνιση με τη μόνη διαφορά ότι τα ελαστικά έχουν πιο ασφάλτινο προσανατολισμό και οι τροχοί του είναι 14 ιντσών, αντί για 17 που έχει η έκδοση των 110 κυβικών. Επίσης, οι σχέσεις των ταχυτήτων είναι πιο κοντές, ώστε να μη θυσιαστεί η ευελιξία του.
Δυστυχώς, τα Super Cub δεν διατίθενται στην Ευρώπη και το ίδιο μάλλον θα συμβεί και με το Cross Cub. Όμως, την περασμένη χρονιά είχαμε δει ένα πρωτότυπο Super Cub 125 κυβικών μαζί με το Monkey 125. Το Monkey θα είναι διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά από τον Ιούνιο, οπότε δεν αποκλείεται, αν το Super Cub 125 μπει σε παραγωγή, να το δούμε και στην Ευρώπη μαζί με την έκδοση Cross Cub.