Τετρακύλινδρος 599cc, 121 ίππων με 6,4kg-m ροπή και Quickshifter Αναρτήσεις Showa, Cornering ABS, Emergency Stop Signal Ενδείξεις χρόνου/αριθμού γύρων και ταχύτερο γύρο IMU 6-αξόνων της Bosch, ride-by-wire, 3 έτοιμα προγράμματα οδήγησης και 2 πλήρως παραμετροποιήσιμα, Traction Control και Wheelie Control
+: κοφτερή συμπεριφορά, ποιότητα κατασκευής, ηλεκτρονικά, ιδανικό σχολείο -: απόδοση στα χαμηλά, μικρή οθόνη
Μπορεί η κατηγορία των μεσαίων supersport να συρρικνώνεται συνεχώς και οι περισσότερες εταιρείες να μην επενδύουν σε αυτή, όμως η Honda πάει κόντρα στο ρεύμα και με το αναβαθμισμένο CBR 600RR προσφέρει πλούσιο αγωνιστικό άρωμα σε όσους διψούν για γρήγορη οδήγηση σε δρόμο και πίστα.
Λένε ότι η ιστορία ακολουθεί κυκλική πορεία, κάτι που ισχύει και στην περίπτωση του CBR 600RR. Ξεκίνησε την πορεία του το 2003 και παρέμεινε στη γκάμα της Honda έως και το 2017. Αποτελούσε στην ουσία μια ρέπλικα του μοντέλου που πρωταγωνιστούσε στα παγκόσμια πρωταθλήματα supersport μεσαίου κυβισμού. Όμως με τα χρόνια το ενδιαφέρον για την supersport κατηγορία ατόνισε, ενώ παράλληλα οι αυστηρότεροι κανονισμοί απαιτούσαν μεγαλύτερες επενδύσεις στον τομέα εξέλιξης. Κάπως έτσι τα σχέδια του Ιάπωνα κατασκευαστή κλειδώθηκαν σε ένα συρτάρι μέχρι το 2021, όπου το CBR 600RR άρχισε να επανέρχεται δειλά-δειλά σε ορισμένες αγορές, κυρίως ασιατικές χώρες, Αυστραλία και φυσικά Ιαπωνία. Φυσικά η αγάπη του κόσμου για το μοντέλο δεν έπαψε στην ουσία ποτέ να υφίσταται και έτσι η αυξημένη δημοφιλία του ανάγκασε τη Honda να προχωρήσει στην αναβάθμιση του σύμφωνα με τις Euro5+ προδιαγραφές ώστε να είναι διαθέσιμη για όλους. Ευτυχώς !