EICMA 2024: Honda CB750 Hornet
• Πιο άγρια όψη και ανανεωμένη TFT οθόνη
• Βελτιώσεις στην ανάρτηση για καλύτερη απόσβεση
• Κινητήρας 755cc με 92 ίππους και αίσθηση V2
• Νέα, ρυθμιζόμενα προγράμματα οδήγησης
HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!
Πιο άγρια όψη και ανανεωμένη TFT οθόνη
H Honda ανανέωσε τη δικύλινδρη CB750 Hornet της με πιο εμφανές στοιχείο της ανανέωσης αυτής να είναι οι εξωτερικές αλλαγές στο μπροστινό μέρος. Το νέο, διπλό φωτιστικό σώμα με τεχνολογία LED και η επιθετική, αναθεωρημένη μάσκα δίνουν στη μοτοσυκλέτα ένα πιο σκληρό, αυστηρό και απειλητικό βλέμμα. Αυτές οι σχεδιαστικές αλλαγές την κάνουν να ξεχωρίζει από τις μικρότερης και μεγαλύτερης κυβικότητας «αδελφές» της στην γκάμα. Ταυτόχρονα, όπως και σε άλλα μοντέλα που παρουσίασε η εταιρεία στην EICMA, ανανεώθηκε και ο έγχρωμος πίνακας οργάνων τεχνολογίας TFT και διαμέτρου 5 ιντσών με νέο hardware και λογισμικό, που υπόσχονται μεγαλύτερη ευκολία και ταχύτητα στη χρήση, χάρη και στον ανανεωμένο διακόπτη τεσσάρων κατευθύνσεων τύπου joystick στο αριστερό γκριπ.
Βελτιώσεις στην ανάρτηση για καλύτερη απόσβεση
Για τη βελτίωση της οδηγικής συμπεριφοράς, η νέα CB750 Hornet διαθέτει αναβαθμισμένο σύστημα ανάρτησης. Στον πίσω άξονα, το προοδευτικό μοχλικό Pro-Link ελέγχει έναν αμορτισέρ ρυθμιζόμενο σε 7 θέσεις προφόρτισης. Στο μπροστινό τροχό η ανάρτηση είναι ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι Showa SFF-BP με καλάμια διαμέτρου 41mm. Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, έχει αναβαθμιστεί η υδραυλική απόσβεση τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα, με στόχο τη βελτίωση της άνεσης και της αίσθησης ελέγχου.
Κινητήρας 755cc με 92 ίππους και αίσθηση V2
Η Honda CB750 Hornet είναι εξοπλισμένη με έναν υγρόψυκτο, δικύλινδρο σε παράλληλη διάταξη κινητήρα με κυβισμό 755cc. Οι τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο κινούνται και συντονίζονται από μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής (SOHC) με τεχνολογία Unicam, όπως στις CRF450R και CRF1100L Africa Twin, και σε συνδυασμό με τα σώματα ψεκασμού διαμέτρου 46mm, προσδίδουν στον κινητήρα την απόδοση των 92 ίππων στις 9.500σαλ και των 75Nm ροπής στις 7.250σαλ. Η διάταξη του στροφάλου σε γωνία 270 μοιρών προσδίδει στον κινητήρα τον ελαφρώς μπάσο ήχο και τη γεμάτη απόκριση που θυμίζουν V2.
Νέα, ρυθμιζόμενα προγράμματα οδήγησης
Η Honda CB750 Hornet του 2025 είναι εξοπλισμένη με ένα πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών υποβοηθητικών συστημάτων οδήγησης. Εκτός από τα τρία προκαθορισμένα προγράμματα οδήγησης (Sport, Standard, Rain) που υπήρχαν στο προηγούμενο μοντέλο, προστέθηκαν και δύο νέα πλήρως εξατομικευμένα προγράμματα User 1 και User 2. Σε όλα τα προγράμματα είναι ενσωματωμένα τρία επίπεδα ελέγχου πρόσφυσης HSTC, anti-rollover σύστημα και ρυθμιστές ισχύος και φρένου του κινητήρα.