Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα έχει χωρητικότητα 21 λίτρα και μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face κράνος.

Αρκετά χρήσιμο το top box, με 45 λίτρα χωρητικότητα στη διάθεση σας για να τοποθετήσετε το full face κράνος σας, μαζί με διάφορα μικροπράγματα.

Από το δεξί μέρος του τιμονιού μπορεί ο αναβάτης να επιλέξει το πρόγραμμα του κιβωτίου DCT. Μέσω ενός διακόπτη που βρίσκεται πίσω από το kill switch, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει χειροκίνητη λειτουργία.

Στο αριστερό μέρος του τιμονιού βρίσκονται τα paddles για το ανεβοκατέβασμα των σχέσεων. Το μπουτόν της κόρνας έχει μεταφερθεί ψηλότερα και ίσως μπερδέψει στην αρχή.

Aνεση – Εργονομία – Δεν του λείπει τίποτα

Τα ακρωνύμια ADV παραπέμπουν στις λέξεις ADVenture και ADVanced. Από αυτό προκύπτει ότι το νέο μοντέλο της Honda προσφέρει ένα ελκυστικό πακέτο περιπέτειας, άνεσης και προηγμένης τεχνολογίας. Η ενιαία σέλα έχει πλούσιο αφρώδες και κρατάει τον αναβάτη ξεκούραστο για πολλές ώρες, ακόμα και σε εκτός δρόμου χρήση. Ο διαχωρισμός με το τμήμα του συνεπιβάτη γίνεται με ένα καρούμπαλο, που χρησιμεύει και ως στήριγμα για τη μέση. Ούτε ο συνεπιβάτης θα μείνει δυσαρεστημένος, καθώς το μερτικό του στη σέλα είναι επαρκές και σε συνδυασμό με τις μεγάλες χειρολαβές, μπορεί να παραμείνει φρέσκος και άνετος ακόμα και σε μακρινές διαδρομές.

Ο πίνακας οργάνων είναι εμπνευσμένος από το Dakar και αποτελείται από μια οθόνη ψηφιακών ενδείξεων κάθετα τοποθετημένη μπροστά στο οπτικό πεδίο του οδηγού και από μια δεύτερη μικρότερη, τοποθετημένη στο τιμόνι με ενδείξεις για το χειρόφρενο, τη νεκρά, το ABS και το κλειδί του Smart key. Στην κυρίως οθόνη αποτυπώνονται: στροφόμετρο, ταχύμετρο, στάθμη καυσίμου, ημερομηνία, ώρα, σχέση κιβωτίου, λειτουργία και επίπεδο DCT, μετρητής θερμοκρασίας αέρα, μερικός και ολικός χιλιομετρητής. Το σύστημα Smart Key επιτρέπει τη χρήση λειτουργιών, χωρίς τη χρήση κλειδιού. Μέσω ενός έξυπνου κεντρικού διακόπτη που περιστρέφεται σε διάφορες θέσεις, ο αναβάτης έχει στη διάθεση του λειτουργία κλειδαριάς τιμονιού, σέλας, τάπας καυσίμου και εκκίνησης του κινητήρα. Η ρυθμιζόμενη ζελατίνα προσαρμόζεται σε πέντε θέσεις, μέσω ενός χειροκίνητου κοχλία και η γωνία γίνεται όλο και πιο κάθετη σε υψηλότερες ρυθμίσεις. 11 μοίρες διαφορά μεταξύ χαμηλότερης και υψηλότερης θέσης με εύρος κίνησης 136 χιλιοστά, μια τεχνολογία κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας! Μη βιάζεστε δεν τελειώσαμε. 

Ο εξοπλισμός άνεσης συνεχίζεται με τις χούφτες που διώχνουν αέρα και νερό και προστατεύουν τις χειρολαβές, το χειρόφρενο, την πρίζα 12V για φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών, τις γωνιακές βαλβίδες, το κεντρικό σταντ και τον αποθηκευτικό χώρο 21 λίτρων κάτω από τη σέλα, που μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face κράνος. Υπάρχει και η δυνατότητα για εγκατάσταση θερμαινόμενων γκριπ στον κατάλογο των αξεσουάρ. Η ποδιά αλουμινίου είναι κατασκευασμένη με κατεργασία σφαιριδιοβολής και προστατεύει το κάτω μέρος της μοτοσυκλέτας  από την επαφή με πεζοδρόμια πέτρες και χαλίκια.