Το κομμάτι της άνεσης ακολουθεί και αυτό τα motard πρότυπα, που σημαίνει ότι θα κάνεις κάποιες υποχωρήσεις σε σχέση με άλλες κατηγορίες, όμως και εδώ η προσοχή στη λεπτομέρεια φαίνεται. Η σέλα, αν και δείχνει άβολη εκ πρώτης όψης με την μικρή ποσότητα αφρώδους, εν τέλει διατηρεί κάποια επίπεδα άνεσης, επιτρέποντας έτσι στον αναβάτη να διανύσει αρκετά χιλιόμετρα πάνω της, ενώ το ύψος της είναι στα 890mm. Ο συνεπιβάτης είναι σε λίγο πιο δύσκολη θέση, όμως εδώ την κατάσταση σώζει η σωστή απόσταση των μαρσπιέ, τα οποία θα αποβάλλουν κομμάτι της κούρασης.
Η 701 Supermoto είναι εξοπλισμένη με μία μικρή LCD οθόνη, με πολύ λιτές πληροφορίες, ενώ όπως συνηθίζεται στην κατηγορία απουσιάζει ο δείκτης βενζίνης. Υπάρχει όμως λαμπάκι για όταν μπεις στη ρεζέρβα, οπότε από αυτή την άποψη είσαι καλυμμένος. Οι αλλαγές ανάμεσα στις λιτές πληροφορίες γίνονται από 2 κουμπιά που υπάρχουν πάνω στην οθόνη, ενώ στο αριστερό μέρος του τιμονιού έχει τοποθετηθεί ένας διακόπτης που δίνει την επιλογή απενεργοποίησης του Tractioncontrol και της εναλλαγής μεταξύ των 2 χαρτογραφήσεων.