Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
3 Φωτογραφίες »

Η ξεχωριστή 701 μας συστήνεται με ένα χαλύβδινο, ατσάλινο, άκαμπτο πλαίσιοχωροδικτυώματος στρόγγυλης διατομής, με ξεχωριστό υποπλαίσιοβάρους 5,2 κιλών, που ενσωματώνει το 13 λίτρων ρεζερβουάρ.

Τις αναρτήσεις αναλαμβάνει η θυγατρική του ομίλου Pierer, WP, και τροφοδοτεί την 701 Supermoto, με ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 48mm της σειράς Apex, ,με διαδρομή 215mm, ενώ στο πίσω μέρος έχει τοποθετηθεί μία ρυθμιζόμενη ανάρτηση τηςίδιας σειράςμε μοχλικόκαι διαδρομή 240mm, που διαπερνά κάθετα το αλουμινένιο ψαλίδι.
Στα φρένα συναντάμε έναν δίσκο 320mm με τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo μπροστά, ενώ πίσω είναι υπεύθυνη μία δισκόπλακα των 240mm με μονοπίστονη δαγκάνα, επίσης της Brembo.
Τη διαδικασία του φρεναρίσματος επιβλέπει τοδικάναλοσύστημα ABS 9.1 MP της Bosch, με δυνατότητα απενεργοποίησης στον πίσω τροχό,θέτοντας τη χαρτογράφηση στη θέση 2. Η μέτρηση που πραγματοποιήσαμε σε φρένα πανικού έδειξε ότι το Husqvarna 701 Supermoto ακινητοποιείται από τα 100 χλμ./ώρα σε 45,6 μέτρα.
Ως πρώτη τοποθέτηση ελαστικών, επιλέχθηκαν τα Continental Conti Attack Supermoto τύπου tubeless, με διαστάσεις 120/70 εμπρός και 160/60 πίσω, τοποθετημένα πάνω στα μαύρα στεφάνια 17", με νίκελ ατσάλινες ακτίνες.
 

Σελίδα 1Husqvarna 701 Supermoto - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά