Ο ξερός ήχος του «πριονιού» που βγαίνει από την εξάτμιση όταν βάζεις μπροστά την 701 είναι εθιστικός και σε προδιαθέτει απευθείας για παιχνίδια, κάτι που εύκολα μπορείς να κάνεις, καθώς τα μόλις 157 της κιλά, πλήρης υγρών και με γεμάτο το ντεπόζιτο των 13 λίτρων, την κάνουν παιχνίδια στα χέρια του αναβάτη. Από την άλλη, η υψηλή ποιότητα κύλισης και περιφερειακών θα δώσουν και σε αναβάτες μικρότερης εμπειρίας την αυτοπεποίθηση (αλλά και την ικανότητα) να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητές της.
Μας εξέπληξε ευχάριστα η άνεση τηςσέλας, ακόμα και σε αρκετά χιλιόμετρα καθημερινών πέρα δώθε, ενώεκπληκτική είναι η απόδοσητων αναρτήσεων της WP, που δίνουν πολύ καλή ανατροφοδότηση (feedback) στον αναβάτη. Χάρη στην τετραπίστονη δαγκάνα και στον μεγάλο δίσκο μπροστά, το αρχικό δάγκωμα είναι δυνατό, χωρίς όμως να γίνεται απότομο, ενώ το ABS επεμβαίνει μόνο όταν είναι πλέον απολύτως απαραίτητο. Στο πεδίο της πόλης, η διήθηση ανάμεσα στα άλλα οχήματα δεν θα δημιουργήσει πρόβλημα, μιας και οι χούφτες δεν βρίσκουν στους καθρέφτες των Ι.Χ, το τιμόνι κόβει αρκετά και οι καθρέφτες της 701 δεν εξέχουν. Από την άλλη στην εθνική τα χιλιόμετρα φεύγουν αβίαστα και σε αυτό βοηθάει ο καλός σχεδιασμός των πλαϊνών πλαστικών για τις σωστές αποβολές του αέρα από τα πόδια του αναβάτη. Ο κορμός είναι βεβαίως εκτεθειμένος λόγω απουσίας ζελατίνας, αλλά αυτό είναι αναμενόμενο σε οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα αυτής της κατηγορίας. Η θέση του ρυθμιζόμενου τιμονιού μεταβλητής διατομής, θα προσφέρει πιο χαλαρές θέσεις σώματος φέρνοντας τις γωνίες των χεριών, του κορμού και της κλίσης των ποδιών στο επιθυμητό σημείο. Μάλιστα το στήσιμο επιτρέπει την γρήγορη εναλλαγή θέσης σώματος, κάτι που θα χρειαστείς όταν βγεις σε ορεινά στροφιλίκια και αποφασίσεις να βγάλεις την ψυχή του Motard μέσα από το 701 Supermoto, κάτι που σε προκαλεί συνεχώς να κάνεις.