KTM 1390 Super Adventure S Evo ΑΜΤ: Με αυτόματο κιβώτιο και ακόμη πιο ισχυρή

KTM 1390 Super Adventure S Evo ΑΜΤ: Με αυτόματο κιβώτιο και ακόμη πιο ισχυρή
5 Φωτογραφίες »

• Κινητήρας 1350cc με 173 ίππους και 145 Nm
• Αυτόματο κιβώτιο με μηχανικό, φυγοκεντρικό συμπλέκτη
• Πιο άκαμπτο πλαίσιο και βελτιωμένες ημι-ενεργητικές αναρτήσεις
• Ασφαλέστερη οδήγηση με Adaptive Cruise Control

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Κινητήρας 1350cc με 173 ίππους και 145 Nm

Η νέα KTM 1390 Super Adventure S Evo ΑΜΤ του 2025 διαθέτει μεγαλύτερο κινητήρα 1.350 κ.εκ., με ισχύ 173 ίππους και ροπή 145 Nm. Οι βελτιώσεις αυτές στοχεύουν να την καταστήσουν εξαιρετικά ανταγωνιστική στην κατηγορία adventure. Ο κινητήρας διαθέτει σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων για ενισχυμένη ροπή στις χαμηλές στροφές και αυξημένη απόδοση στις υψηλές. Η ανανεωμένη αεροδυναμική σχεδίαση με τη νέα μάσκα, τα LED φωτιστικά σώματα και οι μικροί, πρακτικοί αποθηκευτικοί χώροι προσφέρουν αυξημένη άνεση, όταν το ζητούμενο είναι να οδηγήσεις σε αφιλόξενα περιβάλλοντα.

Αυτόματο κιβώτιο με μηχανικό, φυγοκεντρικό συμπλέκτη

Ίσως το μεγαλύτερο νέο χαρακτηριστικό της 1390 Super Adventure S Evo ΑΜΤ να είναι το σύστημα Automated Manual Transmission (AMT), που προσφέρει αυτόματη λειτουργία των ταχυτήτων, διατηρώντας ταυτόχρονα τον έλεγχο και την ακρίβεια ενός χειροκίνητου κιβωτίου. Σε αντίθεση με τις υπόλοιπες εταιρείες που έχουν υλοποιήσει αυτόματα κιβώτια, η ΚΤΜ επέλεξε να το κρατήσει όσο «μηχανικό» γίνεται. Έτσι, αντί για ένα έξτρα μοτέρ που να χειρίζεται τον κλασικό συμπλέκτη, διαθέτει φυγοκεντρικό συμπλέκτη, ο οποίος συμπλέκει μόλις ανέβουν οι στροφές του κινητήρα, με αρχή λειτουργίας όμοια με των σκούτερ. Με τη λύση αυτή κρατάει το κόστος αλλά κυρίως την πολυπλοκότητα, το βάρος και το μέγεθος του κιβωτίου όμοια με αυτά της χειροκίνητης έκδοσης. Ο αναβάτης μπορεί φυσικά να αλλάζει τις σχέσεις μόνος του με τα πλήκτρα στο τιμόνι ή να αφήσει το κιβώτιο στην πλήρως αυτόματη λειτουργία. Ακόμα και σε αυτήν όμως, μπορεί να κατεβάσει ή να ανεβάσει σχέση με δική του βούληση και το σύστημα επιστρέφει στην αυτόματη λειτουργία του μετά από 4 δευτερόλεπτα.

Πιο άκαμπτο πλαίσιο και βελτιωμένες ημι-ενεργητικές αναρτήσεις

Η KTM έχει επικεντρωθεί στη βελτίωση της ακαμψίας του πλαισίου της 1390 Super Adventure S Evo για το 2025, προσφέροντας έτσι μεγαλύτερη σταθερότητα και καλύτερο χειρισμό στην πίστα και στο δρόμο. Το νέο πλαίσιο συνοδεύεται από πιο άνετη θέση οδήγησης, με σέλα χαμηλότερη κατά 8mm και φαρδύτερη κατά 10mm, για βελτιωμένη εργονομία και άνεση. Επιπλέον, η μοτοσυκλέτα έρχεται με ανανεωμένη ανάρτηση Semi-Active Technology (SAT), η οποία έχει τελειοποιηθεί για πιο ακριβή απόσβεση των κραδασμών και καλύτερη ανταπόκριση σε δύσκολες συνθήκες. Οι αισθητήρες Pulse Width Modulation (PWM) εξασφαλίζουν σταθερή συμπεριφορά της ανάρτησης σε υψηλές ταχύτητες.

Ασφαλέστερη οδήγηση με Adaptive Cruise Control

Η KTM 1390 Super Adventure S Evo διαθέτει Adaptive Cruise Control, ενσωματώνοντας Brake Assistance, Collision Warning και Distance Warning για αποφυγή ατυχημάτων και ασφαλή απόσταση από τα προπορευόμενα οχήματα. Το σύστημα αυτό ενισχύει την ασφάλεια και την άνεση του αναβάτη σε μεγάλες αποστάσεις. Επιπρόσθετα η νέα οθόνη αφής TFT της KTM επιτρέπει άμεση πρόσβαση στις πληροφορίες της μοτοσυκλέτας, προσφέροντας παράλληλα εύκολη πλοήγηση στα μενού και μεγάλες δυνατότητες παραμετροποίησης. Το ταμπλό είναι τοποθετημένο κάθετα για καλύτερη αναγνωσιμότητα, καθιστώντας την οδήγηση πιο άνετη και ασφαλή.