BMW R 1300 R: Κατέφθασε με νέο boxer κινητήρα και ατσάλινο πλαίσιο
Δικύλινδρος boxer κινητήρας 1.300 κ.εκ. και απόδοση 145 ίππους
Ατσάλινο πλαίσιο, φαρδύτερο πίσω ελαστικό
Hill Start Control, Traction Control και keyless στον βασικό εξοπλισμό
¶φιξη μέσα στο καλοκαίρι του 2025 σε τέσσερις χρωματισμούς
Δικύλινδρος boxer κινητήρας 1.300 κ.εκ. και απόδοση 145 ίππους
Το ανανεωμένο BMW R 1300 R παρουσιάστηκε επίσημα εχθές το βράδυ και φαίνεται να υιοθετεί πιο σπορ προσανατολισμό σε σχέση με τον προκάτοχο του R 1250 R και παράλληλα είναι και πιο ισχυρή. Εφοδιάζεται με δικύλινδρο boxer κινητήρα με μέγιστη ισχύ τους 145 ίππους στις 7.750 σ.α.λ και ροπή 149Nm στις 6.500 σ.α.λ. Ακόμη, ο κινητήρας εξακολουθεί να χρησιμοποιεί το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων και σύμφωνα με τις μετρήσεις των Βαυαρών η τελική του ταχύτητα είναι τα 240χλμ/ώρα. Το ρεζερβουάρ του έχει χωρητικότητα 17 λίτρων και η κατανάλωση του αναμένεται να κυμανθεί στα 4,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Συμπληρωματικά, το βάρος της μοτοσικλέτας με υγρά είναι στα 239 κιλά.
Ατσάλινο πλαίσιο, φαρδύτερο πίσω ελαστικό
Το αναθεωρημένο πλαίσιο του νέου μοντέλου της BMW Motorrad είναι κατασκευασμένο από ατσάλι, πράγμα που το καθιστά πιο συμπαγές και άκαμπτο, ενώ στο πίσω τμήμα διαθέτει πλαίσιο από χυτό αλουμίνιο. Στο εμπρόσθιο μέρος φέρει ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι 47 χιλιοστών και διαδρομής 140 χιλιοστών, προσφέροντας αυξημένη σταθερότητα και μεγαλύτερη ακρίβεια στην οδήγηση. Στο πίσω μέρος, βλέπουμε πάλι το αλουμινένιο μονόμπρατσο ψαλίδι Paralever με αμορτισέρ και διαδρομή 130 χιλιοστά. Οι ζάντες του ζυγίζουν 1,4 κιλά λιγότερο και το πίσω ελαστικό του είναι πλέον φαρδύτερο 190/55. Το ύψος της σέλας διαμορφώνεται στα 810 χιλιοστά με δυνατότητα μείωσης στα 785 χιλιοστά.
Hill Start Control, Traction Control και keyless στον βασικό εξοπλισμό
Στον βασικό εξοπλισμού του συναντούμε συστήματα που σε προηγούμενες γενιές μοντέλων ήταν προαιρετικά. Πιο συγκεκριμένα, στον στάνταρ εξοπλισμό, συμπεριλαμβάνονται το Integral ABS Pro, ο έλεγχος πρόσφυσης DTC (και τα δύο με αισθητήρες κλίσης) , ευκρινή TFT οθόνη με συνδεσιμότητα, 12βόλτη πρίζα και θύρα φόρτισης USB-C. Επιπρόσθετα, τεχνολογία λειτουργίας keyless και Hill Start Control σαν έξτρα βοήθημα όταν ο αναβάτης θέλει να πραγματοποιήσει εκκίνηση σε ανηφόρα. Το Bmw R 1300 R διαθέτει επίσης τρία διαφορετικά προγράμματα οδήγησης: “Rain”, “Road” και “Eco” και προαιρετικά διατίθεται και τα προγράμματα “Dynamic” και “Dynamic Pro” για αυτούς που θέλουν πιο σπορ χαρακτήρα.
¶φιξη μέσα στο καλοκαίρι του 2025 σε τέσσερις χρωματισμούς
Συμπερασματικά, η νέα έκδοση καταφθάνει με αυξημένη ισχύ, σπορ χαρακτήρα και προσανατολισμό, έξτρα καλούδια στον εξοπλισμό και μένει να δούμε πως θα είναι στον δρόμο. Η κυκλοφορία της Bmw R 1300 R αναμένεται τον ερχόμενο Ιούλιο και προσεχώς αναμένονται και τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς BMW R 1300 RS και BMW R 1300 RT. Σχετικά με την Ελλάδα, ακόμη δεν υπάρχει κάποια ανακοίνωση, ούτε για την έλευση της, ούτε και για την τιμή της. Θα διατίθεται σε τέσσερις χρωματισμούς/εκδόσεις: Snapper Rocks metallic, Exclusive Racing Blue metallic, Performance Lightwhite και τέλος η premium Option 719 Blackstorm.