KTM 1390 Super Adventure S: Με συμβατικό κιβώτιο για τους παραδοσιακούς

KTM 1390 Super Adventure S: Με συμβατικό κιβώτιο για τους παραδοσιακούς
3 Φωτογραφίες »

1350 κυβικά, 170,6 ίπποι και 145Nm ροπής
Τροχοί 19-17 ίντσες για πιο τουριστικό προσανατολισμό
Οθόνη αφής και τεχνολογικά καλούδια
Διαθέσιμο στην αγορά από Φεβρουάριο του 2025

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

1350 κυβικά, 170,6 ίπποι και 145Nm ροπής

Η KTM παρουσίασε την 1390 Super Adventure S λίγες μέρες μετά την έκδοση S-EVO. H έκδοση αυτή έρχεται με παραδοσιακό 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και έτσι η KTM δεν αποκλείει τους πιστούς του manual κιβωτίου από το πελατολόγιό της. Αντικαθιστά την 1290 Super adventure S και μεγαλώνει σε χωρητικότητα από τα 1301cc στα 1350cc, προκειμένου να πληροί τις προδιαγραφές Euro 5+. Με αυτόν τον τρόπο, όχι μόνο δεν μούδιασε, αλλά παρουσιάζει και αύξηση στις επιδόσεις σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Πιο αναλυτικά, από τους 160 έφτασε στους 170,6 ίππους στις 9.500σ.α.λ. και από 138 στα 145Nm ροπής στις 8.000 σ.α.λ.. τοποθετώντας την απέναντι σε Ducati Multistrada V4S και BMW S1000XR. Επίσης έχει μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων (Camshift) το οποίο βοηθά την ευχρηστία στις χαμηλές ταχύτητες και δίνει και επιπλέον δύναμη στις υψηλές στροφές.

 

Τροχοί 19-17 ίντσες για πιο τουριστικό προσανατολισμό

Η Super Adventure S προορίζεται για χρήση εντός δρόμου, εξού και ο 19αρης τροχός μπροστά. Δε θα πει όχι και στο χώμα, αλλά 170 ίππους καλύτερα να τους αξιοποιήσει κάποιος στον δρόμο. Η έκδοση S και EVO μοιράζονται τις ίδιες ημιενεργητικές αναρτήσεις (SAT) της White Power. Μπροστά έχουμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι πάχους 48mm και πίσω ένα monoshock ενώ και στις 2 περιπτώσεις έχουμε διαδρομή 200mm. Το πλαίσιο είναι ανανεωμένο, σωληνωτό και πιο άκαμπτο με τα μαρσπιέ να έρχονται 8mm πιο κάτω και είναι και 10mm φαρδύτερα από το προηγούμενο μοντέλο, άρα έχει αλλαγμένη εργονομία που θα βολέψει και ψηλότερους αναβάτες. Το βάρος ανέρχεται τα 227 κιλά άδειο και με τα 23 λίτρα καυσίμου, φτάνει τα 250 κιλά γεμάτο. Φοράει φρένα Brembo με τετραπίστονες δαγκάνες και 320mm διπλό δίσκο μπροστά και διπίστονες με 267mm δίσκο πίσω.  

 

Οθόνη αφής και τεχνολογικά καλούδια

Ως ένα από τα κορυφαία μοντέλα της KTM έρχεται φορτωμένο με πληθώρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Το μάτι τραβάει η κάθετα τοποθετημένη, τεράστια TFT οθόνη 8,8 ιντσών η οποία είναι αφής ακόμα και με χοντρό γάντι. Στον στάνταρ εξοπλισμό διαθέτει keyless ignition, traction control και ABS πολλαπλών επιπέδων, KTM connect, ένδειξη πίεσης ελαστικών, cruise control κτλ. Έχει 5 χαρτογραφήσεις κινητήρα Rain, Street, Sport, Offroad και Custom ενώ σαν extra μπορεί να προστεθεί και το Rally, αν θες να δεις τον απόλυτο αγωνιστικό χαρακτήρα της, όπως και radar, το οποίο όμως είναι ελαφρώς πιο «φτωχό» από αυτό της έκδοσης EVO, γιατί η τελευταία πλέον έχει και αυτόματο κιβώτιο, άρα και κάποιες παραπάνω εφαρμογές που μπορούν συνδυαστούν μεταξύ αυτού και του radar.

 

Διαθέσιμο στην αγορά από Φεβρουάριο του 2025

Το νέο μοντέλο της KTM θα είναι διαθέσιμο για το κοινό τον Φεβρουάριο του 2025, αλλά θα κάνει την πρώτη της εμφάνιση, ώστε να τη δούμε νωρίτερα από κοντά, στην έκθεση της EICMA στο Μιλάνο. Οι τιμές θα ανακοινωθούν αργότερα.