Κατασκοπικές φωτογραφίες του KTM 390 Adventure 2025
Κατασκοπικές φωτογραφίες του KTM 390 Adventure 2025
Κατασκοπικές φωτογραφίες του KTM 390 Adventure 2025
Κατασκοπικές φωτογραφίες του KTM 390 Adventure 2025
  • Κατασκοπικές φωτογραφίες του KTM 390 Adventure 2025
  • Κατασκοπικές φωτογραφίες του KTM 390 Adventure 2025
  • Κατασκοπικές φωτογραφίες του KTM 390 Adventure 2025
  • Κατασκοπικές φωτογραφίες του KTM 390 Adventure 2025

Κατασκοπικές φωτογραφίες του KTM 390 Adventure 2025

Μονοκύλινδρος κινητήρας 44 αλόγων.
Αφοσιωμένο στην εκτός δρόμου οδήγηση με τροχούς 21” και 18”.
Υιοθέτηση της νέας φιλοσοφίας προβολέων της ΚΤΜ.
Πιθανή παραγωγή εκδοχής του μοντέλου από την GASGAS

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Μονοκύλινδρος κινητήρας 44 αλόγων

Η ΚΤΜ προσφέρει μία μεγάλη σειρά μοτοσυκλετών από 125 κυβικά έως θηρία 160 αλόγων που προορίζονται για μεικτή χρήση. Παρέχοντας μάλιστα μοντέλα Adventure για όλες τις κατηγορίες, φαίνεται πως σκοπεύει να ανανεώσει το 390 Adventure των 44 ίππων το οποίο πιθανολογείται ότι θα χρησιμοποιεί μία ανασκευασμένη μορφή του κινητήρα της "αδερφής" του, DUKE 390.
 

Αφοσιωμένο στην εκτός δρόμου οδήγηση με τροχούς 21” και 18”

Σε αντίθεση με το τωρινό μοντέλο, ο διάδοχός του που θα κυκλοφορήσει το 2025, θα παρέχει στον αναβάτη όλα τα στοιχεία που συνοδεύουν μία μοτοσυκλέτα για έντονη εκτός δρόμου οδήγηση. Αυτό είναι εμφανές από την αλλαγή των διαστάσεων των τροχών του από 19 ιντσών εμπρός και 17 πίσω σε 21 και 18 αντίστοιχα, όπως επίσης από τα λάστιχα με μεγάλο "τακούνι" και τις μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων (και συνεπώς μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος).
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Υιοθέτηση της νέας φιλοσοφίας προβολέων της ΚΤΜ

Στο κομμάτι του σχεδιασμού η ΚΤΜ εφαρμόζει ένα νέο, σχεδόν κάθετο "μούτρο" με σχετικά ψηλά τοποθετημένο διπλό προβολέα LED που θυμίζει την αγωνιστική 450 Rally που έχει κατακτήσει πολλούς τίτλους στα Rally Dakar. Οι Αυστριακοί ενσωματώνουν στο νέο μοντέλο την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία του μπροστινού προβολέα με τα DUKE 990 και 1390,  χωρίζοντας τα DRL (daytime running lights) και τους δύο κεντρικούς προβολείς σε τμήματα. Ταυτόχρονα ενώ το πλαίσιο φαίνεται να είναι ίδιο με αυτό του DUKE 390, το 390 Adventure κάνει χρήση νέου ψαλιδιού πίσω αφού οι νέες του διαστάσεις δημιουργούν αυτή την ανάγκη.
 

Πιθανή παραγωγή εκδοχής του μοντέλου από την GASGAS

Αυτές οι αλλαγές θα χρησιμοποιηθούν πιθανότατα στο νέο 390 Enduro που θα παρουσιαστεί την ίδια περίοδο, με την προσθήκη όμως ενός ψηλότερου τιμονιού, και το 390 Adventure με ένα μεγαλύτερο ρεζερβουάρ. Και οι δύο εκδόσεις είναι πιθανό να κυκλοφορήσουν από την "αδερφή" εταιρεία της ΚΤΜ, GASGAS, σε μία δική της εκδοχή. Για τα νέα αυτά μοντέλα, θα πρέπει να περιμένουμε, το αργότερο, μέχρι την άνοιξη του 2025.