Kawasaki H2 SX SE: Υποψήφιο για Best Moto 2023

Kawasaki H2 SX SE: Υποψήφιο για Best Moto 2023

Η υπερταχεία της Kawasaki έρχεται με υπερσύγχρονο εξοπλισμό που περιλαμβάνει διπλό αισθητήρα ραντάρ, ηλεκτρονικές αναρτήσεις Showa με Skyhook τεχνολογία και ηλεκτρονικά βοηθήματα ασφαλείας. Μπορεί να κατακτήσει τον τίτλο του Best Moto 2023;

KAWASAKI: Ninja 1.000SX με Έκπτωση -1.000¤!


Το H2 SX SE εξοπλίζεται με πομποδέκτες ραντάρ εμπρός και πίσω, που επιτρέπουν την χρήση πολλών «προχωρημένων» δυνατοτήτων υποβοήθησης οδήγησης. Πιο συγκεκριμένα, μιλάμε για Adaptive Cruise Control, που παρακολουθεί και ρυθμίζει διαρκώς την ρυθμισμένη απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, αλλά και σύστημα προειδοποίησης επικείμενης εμπρόσθιας σύγκρουσης. Πέρα από αυτά, το H2 SX SE εξοπλίζεται με «πακτωλό» ηλεκτρονικών συστημάτων, όπως: Προειδοποίηση τυφλού σημείου, σύστημα αυτόματης ενεργοποίησης της μεγάλης σκάλας φώτων, σύστημα διαχείρισης στροφών KCMF, αυτόματα φώτα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης ESS και σύστημα συγκράτησης σε ανηφόρες VHA.

Ο πλούσιος ηλεκτρονικός εξοπλισμός δεν σταματάει εκεί, αφού το Kawasaki H2 SX SE φέρει και άλλα συστήματα που έχουν γίνει ο κανόνας στην κατηγορία του και όχι μόνο: Launch Control και Quickshifter, Tractin Control και σύστημα ελέγχου φρένου κινητήρα KEBC, αισθητήρα IMU και σύστημα KIBS – Intelligent ABS, ενώ παράλληλα έχει και σύστημα απεικόνισης πίεσης ελαστικών, σύστημα συνδεσιμότητας με κινητό τηλέφωνο κ.ά.

Ο κινητήρας του Kawasaki H2 SX SE είναι τετρακύλινδρος εν σειρά, με χρήση της γνωστής πλέον τεχνολογίας υπερσυμπίεσης της εταιρείας, μέσω μηχανικού κομπρέσορα. Η ισχύς του μοντέλου φτάνει τους 210 ίππους (με την συμβολή του Ram Air), ενώ η μέγιστη ροπή του φτάνει τα 14 kgm. To βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 267 κιλά «γεμάτη».
 
Οι αναρτήσεις του Kawasaki H2 SX SE παρέχονται από την Showa και χρησιμοποιούν την τεχνολογία ηλεκτρονικού ελέγχου, Showa Skyhook, σε συνδυασμό με το σύστημα KECS της Kawasaki (Electronic Control Suspension). To πίσω αμορτισέρ προσφέρει ακόμη την δυνατότητα ηλεκτρονικής ρύθμισης προφόρτισης του ελατηρίου, μια δυνατότητα που προσφέρεται χειροκίνητα στο πιρούνι εμπρός. Στα φρένα συναντάμε εξαρτήματα της κορυφαίας Brembo, με 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες Brembo Stylema και δίσκους 320 χιλιοστών εμπρός, ενώ στο πίσω σύστημα χρησιμοποιείται δίσκος 250 χιλιοστών με δαγκάνα 2 εμβόλων.