Πριν λίγα 24ωρα μόλις, η BMW μπήκε πολύ δυναμικά στο παιχνίδι των ηλεκτρονικών με ραντάρ, ανακοινώνοντας το σύστημα ACC για τις επόμενες μοτοσυκλέτες της. Κάπως έτσι, έπιασε, τρόπον τινά, στον ύπνο τον ανταγωνισμό της, αφού οι άλλες εταιρείες έμειναν προς το παρόν, μόνο σε «σχεδιασμό και προγραμματισμό». Τα σχέδια όμως που βλέπετε εδώ, προέρχεται από την Kawasaki και δείχνει την εφαρμογή της τεχνολογίας, σε ένα H2 SX.
Το H2 SX, όπως είναι γνωστό, είναι το πλέον… sport touring της γκάμας της Kawasaki και είναι φυσικό, η εταιρεία να θέλει να το χρησιμοποιήσει σαν πλατφόρμα για τις νέες της τεχνολογίες. Προσέξτε τα δύο σχέδια, τα οποία δείχνουν την μοτοσυκλέτα από μπροστά και από επάνω, στο ύψος του εμπρόσθιου μέρους. Ο αισθητήρας ραντάρ είναι τοποθετημένος στην δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας και φαίνεται με τον αριθμό 60, στα σχέδια.
Είναι προφανές ότι η Kawasaki επιλέγει αυτή την τοποθέτηση για το ραντάρ, αφού στην περίπτωση του H2 SX, τόσο το κεντρικό τμήμα της μάσκας όσο και το αριστερό καταλαμβάνονται από το φωτιστικό σώμα και την εισαγωγή αέρα, αντίστοιχα. Κάπως έτσι θα είναι και ευκολότερο για την Kawasaki να κρύψει το ραντάρ, τοποθετώντας το πίσω από ένα ήδη υπάρχον… καπάκι, στο σημείο αυτό.
Η λειτουργία ενός τέτοιου συστήματος είναι ήδη γνωστή: Το ραντάρ μετρά και υπολογίζει την απόσταση της μοτοσυκλέτας από το προπορευόμενο όχημα. Σε συνεργασία με το cruise control, το σύστημα προσαρμόζει την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας ώστε να διατηρήσει σταθερή την απόσταση αυτή κατά την οδήγηση.
Προς το παρόν, δεν έχουν δημοσιευθεί περισσότερα για το σύστημα και την εφαρμογή του από την Kawasaki ή ακόμα και από τις άλλες εταιρείες που έχουν ανακοινώσει τις προθέσεις τους. Σύμφωνα με το BikeSocial που εξασφάλισε και τις εικόνες, το σύστημα που τελικά θα χρησιμοποιήσουν οι εταιρείες είναι… το ίδιο και το αυτό, από την Bosch και τα μοντέλα που θα το φέρουν αναμένονται να παρουσιαστούν το φθινόπωρο. Μείνετε συντονισμένοι…