Kawasaki W230 και Meguro S1: ρετρό αντίδοτο στα σκούτερ με 20 ίππους
• Καθημερινές μοτοσυκλέτες με ρετρό σχεδιασμό
• Χρώμιο για το Meguro, πιο ινκόγκνιτο το W230
• Αερόψυκτος κινητήρας 250 κ.εκ. με 19,5 ίππους και 2 kgm ροπή
• Με 700 ευρώ διαφορά και κυκλοφορία μέχρι τις αρχές του 2025
Καθημερινές μοτοσυκλέτες με ρετρό σχεδιασμό
Η Kawasaki εμπλουτίζει τη γκάμα της με δύο νέα ρετρό μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν το 2025: το Meguro S1 και το W230. Πρόκειται για μοτοσυκλέτες που συνδυάζουν τη ρετρό αισθητική με τα σύγχρονα στοιχεία, αποσκοπώντας να προσελκύσουν τόσο νέους όσο και έμπειρους αναβάτες. Τα μοντέλα παρουσιάστηκαν σε εκδηλώσεις στην Ασία, με σχεδιασμό που τιμά την παράδοση και απευθύνεται σε όσους αναζητούν την απλότητα και την ευκολία χρήσης στις καθημερινές μετακινήσεις, αλλά δεν επιθυμούν να συμβιβαστούν με ένα σκούτερ.
Χρώμιο για το Meguro, πιο ινκόγκνιτο το W230
Το Meguro S1 φέρει χαρακτηριστικά εμπνευσμένα από το αυθεντικό Kawasaki 250 Meguro SG του 1964, αναδεικνύοντας την ιστορική ταυτότητα της σειράς. Με μαύρη βαφή, λεπτομέρειες χρωμίου και ακτινωτούς τροχούς, συνδυάζει την κλασική εμφάνιση με σύγχρονη κατασκευή. Το W230, από την άλλη, αντλεί τη δική του ταυτότητα από τη σειρά W της Kawasaki, προσφέροντας εξίσου ρετρό χαρακτήρα με πιο «ήπιες» αισθητικές διαφοροποιήσεις. Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν διπλό, σωληνωτό, ατσάλινο πλαίσιο, τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός χωρίς ρυθμίσεις και διπλά αμορτισέρ πίσω, ενώ η εργονομία τους προσανατολίζεται προς μια άνετη, όρθια θέση οδήγησης, στοιχείο σημαντικό για την καθημερινή χρήση.
Αερόψυκτος κινητήρας 250 κ.εκ. με 19,5 ίππους και 2 kgm ροπή
Οι δύο μοτοσυκλέτες εξοπλίζονται με τον ίδιο αερόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα 250 κ.εκ. Ο κινητήρας αυτός προέρχεται από το KLX 230, αλλά έχει υποστεί τροποποιήσεις για πιο ομαλή απόδοση και καλύτερη προσαρμογή στη ρετρό φιλοσοφία των μοντέλων. Η μέγιστη ισχύς είναι 19,5 ίπποι στις 7.600 σ.α.λ., με ροπή 2 kgm στις 6.100 σ.α.λ. Το κιβώτιο ταχυτήτων πιθανότατα θα είναι πεντατάχυτο, με μακρύτερες σχέσεις για πιο χαλαρή οδήγηση, ενώ το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει δισκόφρενα με ABS και στους δύο τροχούς. Οι τελευταίοι έχουν διάμετρο 18 ίντσες μπροστά και 17 πίσω.
Με 700 ευρώ διαφορά και κυκλοφορία μέχρι τις αρχές του 2025
Αν και το Meguro S1 και το W230 μοιράζονται τον ίδιο βασικό εξοπλισμό, οι διαφοροποιήσεις τους εντοπίζονται στην ταυτότητα και την εμπορική τους στόχευση. Το πρώτο προσανατολίζεται στη διατήρηση της κληρονομιάς της Meguro, με ιδιαίτερη έμφαση στις λεπτομέρειες υψηλής ποιότητας, όπως η σέλα με λευκές ραφές και το χαρακτηριστικό χρωματικό συνδυασμό μαύρου και χρωμίου. Αντίθετα, το W230 διατηρεί ένα πιο γενικό ρετρό προφίλ, προσεγγίζοντας αναβάτες που αναζητούν μια κλασική μοτοσυκλέτα χωρίς «χτυπητό» σχεδιασμό. Και τα δύο μοντέλα στοχεύουν στη διεθνή αγορά, με κυκλοφορία που αναμένεται στην Ελλάδα στα τέλη του 2024 ή στις αρχές του 2025 με τιμές 5.245 ευρώ για το W230 και 5.945 ευρώ για το Meguro S1.