Kawasaki Versys 650: Η έννοια της λέξης Versatile
Παράλληλος δικύλινδρος κινητήρας με απόδοση 67 ίππων
Χαλύβδινο πλαίσιο τύπου διαμάντι με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις
Traction Control, TFT οθόνη και LED φωτισμός
Τρία έτοιμα ταξιδιωτικά σετ εξοπλισμού και τιμή από 8.895 ευρώ
KAWASAKI: Ninja 1.000SX με Έκπτωση -1.000¤!
Παράλληλος δικύλινδρος κινητήρας με απόδοση 67 ίππων
Το όνομα Versys αποτελεί γνώριμο άκουσμα σε κάθε μοτοσυκλετιστή, αφού είναι ένα μοντέλο της Kawasaki που έχει γνωρίσει εξαιρετική επιτυχία και χιλιάδες πωλήσεις στην χώρα μας όλα αυτά τα χρόνια που κυκλοφορεί στην αγορά. Αυτό που ίσως κάποιοι να μην γνωρίζουν, είναι ότι το όνομά της πηγάζει από τις λέξεις Versatile System (Ver-Sys), ευέλικτο σύστημα ελληνιστί. Είναι μία Sport Touring μοτοσυκλέτα που ταιριάζει γάντι στις ανάγκες μεγάλης μερίδας των ελλήνων δικυκλιστών και τα κάνει όλα. Εξοπλίζεται με έναν παράλληλο δικύλινδρο, υδρόψυκτο φυσικά κινητήρα 649cc, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους (DOHC) και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο που αποδίδει 67 άλογα στις 8.500 σαλ και 61 Nm ροπής στις 7.000 σαλ. Για πολλούς, αυτά είναι τα ιδανικά άλογα για μία καθημερινή μοτοσυκλέτα που χρησιμοποιείς για commuting, αλλά μπορείς ταυτόχρονα να την φορτώσεις και να ταξιδέψεις σε όλο τον κόσμο. Με κατανάλωση κοντά στα 5λ/100χλμ σε μικτές συνθήκες και το ρεζερβουάρ των 21 λίτρων θα βγάλει εύκολα μία αυτονομία 400 χιλιομέτρων, τα γεμίσματα δηλαδή στην καθημερινότητα θα γίνονται πολύ αραιά γλιτώνοντάς σου χρόνο.
Χαλύβδινο πλαίσιο τύπου διαμάντι με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις
Το πλαίσιο που "αγκαλιάζει" τον κινητήρα του Versys είναι ένα χαλύβδινο τύπου διαμάντι και προσφέρει μία εξαιρετική ισορροπία ακαμψίας και ελαστικότητας για μία άνετη εμπειρία οδήγησης σε συνδυασμό με σπορ ρυθμούς όποτε ο αναβάτης το επιθυμεί. Το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας πλήρης υγρών έρχεται στα 219 κιλά και οι αναρτήσεις της έχουν διαδρομές 150 και 145 χλστ εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Το ανεστραμμένο πιρούνι 41 χλστ εμπρός, ρυθμίζεται ως προς την επαναφορά του ελατηρίου και την προφόρτιση από το δεξί και αριστερό καλάμι αντίστοιχα, ενώ το monoshock αμορτισέρ πίσω είναι παράκεντρα τοποθετημένο, σήμα κατατεθέν του μοντέλου και σημείο από το οποίο την αναγνωρίζουν ακόμα και εκείνοι που δεν έχουν πολλές γνώσεις στον χώρο της μοτοσυκλέτας, και έχει ρυθμιζόμενη προφόρτιση με το χέρι. Στο σύστημα πέδησης συναντάμε δίσκους μαργαρίτα εμπρός και πίσω, με τους δύο εμπρός να είναι 300 χλστ και να αποκτούν δαγκάνες δύο εμβόλων, ενώ ο μονός δίσκος πίσω είναι 250 χλστ και έχει δαγκάνα μονού εμβόλου.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Traction Control, TFT οθόνη και LED φωτισμός
Από την λίστα ηλεκτρονικών βοηθημάτων δεν θα μπορούσε φυσικά να λείπει το Traction Control το οποίο η Kawasaki ονομάζει KTRC και διαθέτει 3 προγράμματα ρύθμισης. Το πρόγραμμα 1, είναι το ιδανικότερο για σπορ οδήγηση και επιτρέπει στην μέγιστη δυνατή ισχύ να μεταφέρεται στον πίσω τροχό ώστε να μην χάνεται η πρόσφυση στην έξοδο στροφών σε συνθήκες στεγνού οδοστρώματος. Η ρύθμιση 2 αυξάνει λίγο την επεμβατικότητά του, ενώ στην ρύθμιση 3 μειώνεται και η ισχύς του κινητήρα, ώστε να βελτιώνεται περεταίρω η πρόσφυση στις επιταχύνσεις σε συνθήκες βρεγμένου οδοστρώματος. Το σύστημα αυτό, συνεργάζεται με τις διπλές πεταλούδες γκαζιού ανά κύλινδρο που αποκτά το μοντέλο, οι οποίες ρυθμίζονται από την ECU και προσφέρουν την ιδανική ροή αέρα ακόμα και σε απότομα ανοίγματα του γκαζιού με χαμηλές στροφές, κάτι που πολλοί κινητήρες δυσκολεύονται να διαχειριστούν. Έτσι το μοντέλο αποκτά μία γραμμικότατη απόδοση ενισχύοντας την απόλαυση οδήγησης του αναβάτη. Φυσικά η μονάδα ABS εποπτεύεται συνεχώς την πέδηση προστατεύοντας τον αναβάτη και αποτρέποντας το μπλοκάρισμα των τροχών σε απότομα φρεναρίσματα. Στον πίνακα οργάνων του Versys 650 συναντάμε μία έγχρωμη TFT οθόνη με δυνατότητα συνδεσιμότητας, Bluetooth και GPS, ενώ όλα τα φωτιστικά του σώματα είναι τεχνολογίας LED.
Τρία έτοιμα ταξιδιωτικά σετ εξοπλισμού και τιμή από 8.895 ευρώ
Η Kawasaki Versys είναι μία μοτοσυκλέτα που έχει αγαπηθεί από το ελληνικό αγοραστικό κοινό και αυτό είναι οφθαλμοφανές, αφού με μία απλή βόλτα στο οδικό δίκτυο είναι σχεδόν σίγουρο πως θα διασταυρωθείς με μία. Είναι ιδανικό για καθημερινές μετακινήσεις και οικονομικό στην χρήση (κατανάλωση και συντήρηση), ενώ έχει λιτή φιλοσοφία χωρίς περιττές προσθήκες. Οι ταξιδιωτικές του δυνατότητες είναι επίσης τεράστιες, ενώ παρόλο που αποκτά τροχούς 17 ιντσών (με ελαστικά διαστάσεων 120/70 εμπρός και 160/60 πίσω) θα μπορέσει να διαβεί έναν δασικό χωμάτινο δρόμο με ευκολία. Η Kawasaki διαθέτει μία μεγάλη λίστα γνήσιων αξεσουάρ όπως βαλίτσες, προβολείς ομίχλης, χούφτες, θερμαινόμενα γκριπ και άλλα και έχει ετοιμάσει μάλιστα τρία κιτ αξεσουάρ, τα οποία μπορείς να τοποθετήσεις κατευθείαν με την αγορά της μοτοσυκλέτας. Αυτά είναι τα: Tourer, Tourer Plus και Grand Tourer με το τρίτο και πιο πλήρες πακέτο να προσθέτει 3.100 ευρώ στην εξαιρετικά προσιτή αρχική τιμή του στάνταρ μοντέλου στα 8.895 ευρώ.