Ο επαναστατικός ηλεκτροκινητήρας που παρουσίασε η Koenigsegg εντυπωσιάζει με τα νούμερα ισχύος και ροπής. Μήπως είναι το μέλλον για τις μοτοσυκλέτες;
Η Σουηδική Koenigsegg είναι γνωστή για τα μοναδικά της supercars, που ξεχωρίζουν με την εμφάνιση, τις επιδόσεις και την τεχνολογία τους, όπως το κιβώτιο με τη μια και μοναδική σχέση που βλέπουμε στο Regera. Η συγκεκριμένη αυτοκινητοβιομηχανία τράβηξε τα βλέμματα επάνω της ακόμα μια φορά παρουσιάζοντας τον Raxial Flux ηλεκτροκινητήρα που θα χρησιμοποιηθεί στο επερχόμενο Gemera.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας, όπως υποδηλώνει και το όνομά του, συνδυάζει την ισχύ των radial flux κινητήρων με τη ροπή των axial flux στις χαμηλομεσσαίες στροφές και έχει πολύ μικρό μέγεθος όπως δείχνουν οι φωτογραφίες με το κουτάκι αναψυκτικού δίπλα του. Πέρα όμως από το μικρό του μέγεθος εντυπωσιάζει με τις επιδόσεις του καθώς τα νούμερα ζαλίζουν. Σύμφωνα με την Koenigsegg αποδίδει 339.9 ίππους και 61,1 kgm ροπής, ενώ ζυγίζει μόλις 30 κιλά.
Το ερώτημα λοιπόν που γεννιέται είναι αν θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε ηλεκτρική μοτοσυκλέτα. Με δεδομένο το μικρό του μέγεθος, λογικά θα χωρούσε σε μοτοσυκλέτα, αλλά η Koenigsegg ασχολείται με αυτοκίνητα και δεν φαίνεται διατεθειμένη να ασχοληθεί με superbikes, όχι ακόμα τουλάχιστον, ενώ το συγκεκριμένο μοτέρ δεν θα είναι φθηνό. Πάντως είναι εντυπωσιακό να βλέπουμε να γίνονται τέτοια άλματα προόδου στον τομέα της ηλεκτροκίνησης και περιμένουμε τον κλάδο της μοτοσυκλέτας να ακολουθήσει αυτό τον ρυθμό.