Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
3 Φωτογραφίες »

Το X-Cape δομείται γύρω από ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως ενεργό μέλος του για μεγαλύτερη στιβαρότητα.Τα περιφερειακά έχουν επιλεγεί από το επάνω ράφι και προέρχονται από καταξιωμένους κατασκευαστές που δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα εντυπωσιακό, ανεστραμμένο πιρούνι 50 χιλιοστών της Marzocchi, πλήρως ρυθμιζόμενο, με διαδρομή 160χιλ., ενώ πίσω την κατάσταση ελέγχει ένα αμορτισέρ της KYB χωρίς μοχλικό με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεση επαναφοράς, διαδρομής 135χιλ. Στον τομέα των φρένων έχει μπει η υπογραφή της Brembo με 2 δίσκους 298 χιλιοστών με 2πίστονες ακτινικές δαγκάνες εμπρός και δίσκο 255 χιλιοστών πίσω, επίσης με δαγκάνα 2 εμβόλων, ενώ στάνταρ είναι το ABS της Bosch που μπορεί να απενεργοποιηθεί.Οι τροχοί είναι διαμέτρου 19 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, στοιχείο που τονίζει τον adventure προσανατολισμό και προσθέτει πόντους στις εκτός δρόμου δυνατότητες του X-Cape. Η Moto Morini δίνει δυνατότητα επιλογής μεταξύ αλουμινένιων ή ακτινωτών τροχών με τα ελαστικά σε κάθε περίπτωση να είναι τα μεικτής χρήσης Pirelli Scorpion Rally STR σε διαστάσεις 110/80 μπροστά και 150/70 πίσω.

Σελίδα 1Moto Morini X-Cape 650 - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Εργονομία – Ανεση
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
MBP
BENELLI