Κινητήρας

Κινητήρας
2 Φωτογραφίες »

Στο επίκεντρο του X-Cape βρίσκεται ένας δικύλινδρος σε σειρά υγρόψυκτος κινητήρας με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και χωρητικότητα 649 κυβικών. Αποδίδει 60 ίππους στις 8.250σαλ και 5,7 kg-m μέγιστη ροπή στις 7.000σαλ., διαθέτει 2 διαφορετικούς χάρτες απόδοσης Ride και Off-Road και η τροφοδοσία του γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού της Bosch. Ένας αντικραδασμικός άξονας φροντίζει για την εξάλειψη ανεπιθύμητων κραδασμών. Η μέση κατανάλωση των 5,5 λ./100χλμ. βρίσκεται μέσα στα επιθυμητά όρια της κατηγορίας και σε συνδυασμό με το 18λιτρο ρεζερβουάρ προσφέρει αυτονομία που ξεπερνάει τα 320 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα. Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός κιβωτίου 6 σχέσεων σε συνδυασμό με υγρό πολύδισκο συμπλέκτη για ελαφρύτερες αλλαγές. Αύξησε την ισχύ του Moto Morini X-Cape με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας. 

Σελίδα 1Moto Morini X-Cape 650 - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Εργονομία – Ανεση
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
PROION
BEST MOTO