Μυστηριώδης Street Triple εμφανίστηκε με βάσεις για φέρινγκ
Με στρογγυλό προβολέα πιθανότατα για τις ανάγκες δοκιμών
Φαίνεται να εξοπλίζεται με τον τρικύλινδρο του Street Triple 765
Πιο «πολεμική» θέση οδήγησης και νέο υποπλαίσιο
Διαφορετική εξάτμιση και βάσεις για Fairing
Με στρογγυλό προβολέα πιθανότατα για τις ανάγκες δοκιμών
Η Triumph είχε παρουσιάσει την νέα της σειρά Street Triple για το 2023 και βρίσκεται στην αγορά για ένα μόνο έτος, αλλά κατασκοπικές φωτογραφίες από ένα νέο, υπό ανάπτυξη, μοντέλο στην Νότια Ευρώπη υποδεικνύουν πως η εταιρεία ετοιμάζει κάτι καινούριο. Με τον μικρό στρογγυλό της προβολέα και το τιμόνι που εδράζεται σε καβαλέτα θα μπορούσε κανείς να υποθέσει πως το μοντέλο αυτό με την neo-retro εμφάνιση, αποτελεί έναν ανταγωνιστή του XSR900 της Yamaha, αλλά είναι πολύ πιθανό ο προβολέας να έχει τοποθετηθεί από ένα υπάρχον μοντέλο (το Trident 660 για παράδειγμα) για τις ανάγκες των δοκιμών στον δρόμο, ώστε να μπορέσει η εταιρεία να "γράψει" τα πρώτα χιλιόμετρα με το μοντέλο.
Φαίνεται να εξοπλίζεται με τον τρικύλινδρο του Street Triple 765
Είναι βέβαια πιθανό να χρειαστεί να περιμένουμε αρκετά μέχρι να δούμε τι ετοιμάζει η Triumph, αφού δεν έχει περάσει καιρός από την παρουσίαση των ανανεωμένων Street Triple και οι αλλαγές στο πλαίσιο της μοτοσυκλέτας που εντοπίστηκε υποδεικνύουν πως θα χρειαστεί χρόνος για να ολοκληρωθεί. Στο πλαίσιο φαίνεται να τοποθετείται ο ίδιος τρικύλινδρος κινητήρας 765cc των Street Triple, που αποδίδει στην έκδοση RS 128 άλογα, ενώ το πλαίσιο είναι ολοκαίνουριο.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Πιο «πολεμική» θέση οδήγησης και νέο υποπλαίσιο
Η μοτοσυκλέτα αυτή μπορεί να μετατραπεί σε ένα νέο supersport της εταιρείας (και λέμε μετατραπεί διότι προς το παρόν εντοπίστηκε με μονοκόμματο τιμόνι σε μορφή γυμνής μοτοσυκλέτας), αφού η θέση οδήγησής της προϊδεάζει σε μία πιο επιθετική στάση με την αλλαγή του τιμονιού σε Clip-Ons να είναι πολύ πιθανή. Συνάμα με το νέο πλαίσιο, καινούριο είναι και το υποπλαίσιο που αποκτά μία μεγάλη γωνία προς τα πάνω με την σέλα να χωρίζεται σε δύο κομμάτια και την θέση του συνεπιβάτη να βρίσκεται πιο ψηλά από εκείνη του αναβάτη, όπως αυτές που συναντάμε στις supersport μοτοσυκλέτες. Η άνεση θα είναι σίγουρα μειωμένη για τον συνεπιβάτη ενώ και η θέση του αναβάτη φαίνεται να τον τοποθετεί "σφιχτά" γύρω από το ρεζερβουάρ. Με βάση το σχήμα του, αυτό προέρχεται πιθανότατα από το Street Triple RS με χωρητικότητα 15 λίτρων, ενώ ολοκαίνουριο είναι το πιο "γεμάτο" αλουμινένιο ψαλίδι το οποίο δεν έχει καμία ομοιότητα με το ψαλίδι σχήματος μπανάνας που τοποθετείται στα Street Triple που κυκλοφορούν. Αυτό μοιάζει περισσότερο με το αγωνιστικό design του ψαλιδιού που βρίσκουμε στις Moto2 μοτοσυκλέτες (που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα 765 της Triumph).
Διαφορετική εξάτμιση και βάσεις για Fairing
Με αρκετό δρόμο μπροστά της, όσον αφορά την ανάπτυξη, η μοτοσυκλέτα αυτή δεν μοιάζει με καμία Street Triple που έχουμε δει στο παρελθόν και αυτό σημαίνει ότι μπορεί να χρειαστεί να περιμένουμε μέχρι το 2026 για την παρουσίασή της. Το ψαλίδι, ο πίσω τροχός 5 ακτινών και τα ελαστικά (Pirelli Supercorsa) μαρτυρούν πως αποκτά έναν πιο σπορ προσανατολισμό. Την υποψία αυτή ενισχύουν και οι βάσεις για Fairing που βλέπουμε στο μπροστινό τμήμα της μοτοσυκλέτας. Η εξάτμισή της είναι διαφορετική από αυτή των Street Triple, πιθανότατα λόγω της αλλαγής του ψαλιδιού ενώ το νέο πλαίσιο είναι πιθανότατα πιο άκαμπτο, ιδανικό για χρήση στην πίστα. Μπορεί να δούμε την νέα αυτή μοτοσυκλέτα μέσα στο 2025; Θα αποτελεί την πιο αγωνιστική εκδοχή των γυμνών Street Triple ή μία ολοκαίνουρια SuperSport στην μεσαία κατηγορία;