Νέα ρετρό 350cc από τη Moto Morini

Νέα ρετρό 350cc από τη Moto Morini
3 Φωτογραφίες »

Έρχεται η Moto Morini 3½
Moto Morini 3½ με δίχρονο V2 (το 1974)
Σχεδιασμός βασισμένος στον προκάτοχό της
Ανταγωνίστρια της Royal Enfield Bullet και της Triumph Speed 400

Έρχεται η Moto Morini 3½

Με ένα teaser στα social media η Moto Morini μπαίνει κι αυτή στο χορό των «αποκαλύψεων με το σταγονόμετρο», προσπαθώντας να τραβήξει το βλέμμα και την προσοχή μας πριν από την EICMA. Φαίνεται λοιπόν πως έχει έτοιμο προς αποκάλυψη ένα νέο μοντέλο δρόμου με κυβισμό 300-350cc με ρετρό σχεδιασμό στοχευμένο κυρίως σε νέους αναβάτες. Το όνομά του θα είναι 3½ (διαβάζεται «tre e mezzo», όπως σημαίνει στα ιταλικά το «τρεισήμισι») και θα κάνει την κυκλοφορία του στην επέτειο των 50 χρόνων από την κυκλοφορία του προκατόχου του με το ίδιο όνομα.

 

Moto Morini 3½ με δίχρονο V2 (το 1974)

Η 3½ παρουσιάστηκε σαν μοντέλο προ-παραγωγής στις αρχές της δεκαετίας του 1970 και κυκλοφόρησε το 1974 σε δύο εκδόσεις: Strada και Sport, με τη δεύτερη να έρχεται ένα χρόνο μετά. Διέθετε αερόψυκτο, δίχρονο V2 κινητήρα 344cc με 35hp στις 8.500σαλ και 34Nm στις 6.300σαλ, ο οποίος συνδυαζόταν με κιβώτιο έξι ταχυτήτων. Η έκδοση Sport είχε 4 ίππους παραπάνω χάρη σε υψηλότερη σχέση συμπίεσης και πιο «άγριους» εκκεντροφόρους. Δεν υπήρξε κάποια ένδειξη στο βίντεο για δύο διαφορετικά μοντέλα κι έτσι συμπεραίνουμε πως θα παρουσιαστεί μοναχά ένα, το οποίο όμως δεν γνωρίζουμε αν θα φέρει δικύλινδρο ή μονοκύλινδρο κινητήρα.

 

Σχεδιασμός βασισμένος στον προκάτοχό της

Το βίντεο που κυκλοφόρησε δεν διαθέτει καμία (ούτε καν σκοτεινιασμένη) φωτογραφία του επερχόμενου μοντέλου, αλλά μας δίνει αρκετές πληροφορίες για μας κρατήσει το ενδιαφέρον. Τα σχεδιαστικά γραφεία με χαρτιά, χάρακες και μολύβια παραπέμπουν στο ότι ο σχεδιασμός θα είναι μεν σύγχρονος, αλλά θα βασίζεται σε αυτόν του προκατόχου του, ενώ ταυτόχρονα το όνομα θα παραμείνει το ίδιο (ένεκα και η επέτειος των 50 ετών).

 

Ανταγωνίστρια της Royal Enfield και της Triumph

Στη νέα της εποχή η Moto Morini κάνει για πρώτη φορά είσοδο στην κατηγορία των ρετρό μοτοσυκλετών δρόμου χαμηλών κυβικών. ¶μεσος ανταγωνιστής της είναι η Royal Enfield Bullet 350 με μονοκύλινδρο κινητήρα 349cc και απόδοση 20hp, ενώ πιο ψηλά (σε κυβικά, τιμή, επιδόσεις και εξοπλισμό) συναντάμε την Triumph Speed 400 με 398cc και 39hp. Ελπίζουμε η Moto Morini να φέρει την 31/2 σε ανταγωνιστικά χαρακτηριστικά, ώστε να γίνει μία καλή επιλογή στις ρετρό «αστικές» μοτοσυκλέτες.