Νέο Kymco AK 550 Premium: Το μοναδικό scooter με Cornering ABS
To ΑΚ 550 Premium έρχεται εξοπλισμένο και ασφαλέστερο όσο ποτέ, κλείνοντας το μάτι σε όσους ψάχνουν ένα mega scooter με απόλυτα sport χαρακτήρα, κορυφαία ασφάλεια και μοναδικές τουριστικές δυνατότητες.
KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400
Πλήρως εξοπλισμένο για να μη σου λείψει τίποτα
Το κορυφαίο mega scooter στην οικογένεια της Kymco είναι το Sport μοντέλο που έχει καθιερώσει την εταιρεία σε μία κατηγορία μεγάλων απαιτήσεων, ενσωματώνοντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και εφαρμόζοντας υψηλό ποιοτικό επίπεδο σε κάθε του σημείο. Η νέα έκδοση Premium έρχεται να συμπληρώσει την υπάρχουσα AK 550 ABS Noodoe και είναι σχεδιασμένη για όσους θέλουν να διανύουν μεγάλες αποστάσεις με ακόμα μεγαλύτερη άνεση και ευκολία, χωρίς όμως να στερηθούν τα δυναμικά Sport χαρακτηριστικά του μοντέλου. Tο AK 550 Premium έχει μια πιο τουριστική χροιά, που χαρακτηρίζεται από ένα νέο αεροδυναμικό προφίλ για μεγαλύτερη προστασία στις μακρινές διαδρομές. Παράλληλα είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρονικά συστήματα που το κάνουν να διαφέρει από οτιδήποτε άλλο στον κόσμο των scooter! Αδρανειακή μονάδα μέτρησης, Cornering ABS, Cruise Control, Traction Control, Riding Modes και σύστημα πολυμέσων Noodoe είναι στοιχεία που κάνουν το ΑΚ Premium μοναδικό στο είδος!
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Το πρώτο στον κόσμο με Cornering ABS
Η αδρανειακή μονάδα μέτρησης ΙΜU (Inertia Measurement Unit) συνεργάζεται με το εξελιγμένο σύστημα πέδησης AIBS Advanced και μεταξύ άλλων ενσωματώνει τη λειτουργία Cornering ABS, κάτι που αποτελεί παγκόσμια πρωτιά στον κόσμο των scooter! Στο εσωτερικό της βρίσκονται επιταχυνσιόμετρα και γυροσκόπια που καταγράφουν όλες τις δυνάμεις που ασκούνται στο όχημα (κλίσεις, επιταχύνσεις, φρεναρίσματα κλπ) σε 6 άξονες. Όλα τα δεδομένα περνάνε μέσα από έναν επεξεργαστή, ο οποίος στη συνέχεια δίνει τις ανάλογες εντολές στα συστήματα ασφαλείας και προσαρμόζει τη διαχείριση της ισχύος. Η όλη τεχνολογία προέρχεται από τον κόσμο των μοτοσυκλετών υψηλών επιδόσεων και το αποτέλεσμα στην όλη ασφάλεια οχήματος και αναβατών είναι απόλυτα ευεργετικό.
Το γκάζι είναι πλέον ηλεκτρονικό και αυτό σημαίνει τη δυνατότητα εφαρμογής πολλών νέων τεχνολογιών. Όπως το σύστημα ελέγχου ETS (Electronic Throttle System), γνωστό και ως Ride by Wire, που προσφέρει δύο διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (Riding Modes) και που παράλληλα φροντίζει για τη διαχείριση του νέου συστήματος ελέγχου πρόσφυσης TCS, μια σημαντική τεχνική καινοτομία που βελτιώνει δραματικά την οδηγική ασφάλεια. Το Traction Control κάνει το ντεμπούτο του στο AK 550 Premium μαζί με το Cruise control, ένα πραγματικό εργαλείο για τον ταξιδιώτη, καθώς του επιτρέπει να διατηρεί σταθερή ταχύτητα μόνο με το πάτημα ενός κουμπιού.
Το γκάζι είναι πλέον ηλεκτρονικό και αυτό σημαίνει τη δυνατότητα εφαρμογής πολλών νέων τεχνολογιών. Όπως το σύστημα ελέγχου ETS (Electronic Throttle System), γνωστό και ως Ride by Wire, που προσφέρει δύο διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (Riding Modes) και που παράλληλα φροντίζει για τη διαχείριση του νέου συστήματος ελέγχου πρόσφυσης TCS, μια σημαντική τεχνική καινοτομία που βελτιώνει δραματικά την οδηγική ασφάλεια. Το Traction Control κάνει το ντεμπούτο του στο AK 550 Premium μαζί με το Cruise control, ένα πραγματικό εργαλείο για τον ταξιδιώτη, καθώς του επιτρέπει να διατηρεί σταθερή ταχύτητα μόνο με το πάτημα ενός κουμπιού.
Νέα σχεδίαση, μεγαλύτερη άνεση και οικονομία
Η σχεδίαση έχει αλλάξει ολοκληρωτικά, με κύριο χαρακτηριστικό τις πλέον "λείες" επιφάνειες και με βασικό στόχο την επίτευξη καλύτερου αεροδυναμικού συντελεστή. Σε συνδυασμό με μια νέα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα (+/- 85mm), αυτό μεταφράζεται σε μειωμένη αεροδυναμική αντίσταση και τα οφέλη εντοπίζονται τόσο στην καλύτερη προστασία του αναβάτη όσο και στη σημαντική μείωση του θορύβου στις υψηλές ταχύτητες. Ευνόητο είναι πως αυτό επιφέρει ευεργετικό αποτέλεσμα και στην κατανάλωση καυσίμου, κάτι που θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους μελλοντικούς ιδιοκτήτες του AK 550 Premium.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »