EICMA 2024: KYMCO X-TOWN ST 250

EICMA 2024: KYMCO X-TOWN ST 250
6 Φωτογραφίες »

• Κινητήρας 246cc: λιγότερα κυβικά μεν, αλλά ίδια ιπποδύναμη
• Ανανεωμένη σχεδίαση και χώρος για full-face κάτω από τη σέλα
• 13άρηδες τροχοί με στάνταρ ABS και TCS

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

Κινητήρας 246cc: λιγότερα κυβικά μεν, αλλά ίδια ιπποδύναμη

Η Kymco ανανεώνει για το 2025 ένα από τα διασημότερα μοντέλα της, το X-Town. Αντικαθιστώντας το X-Town 300i που είχε 276 πραγματικά κ.εκ., στο X-Town 250 η πραγματικότητα πλησιάζει περισσότερο στην ονομασία: ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας του έχει χωρητικότητα 246 κ.εκ., αλλά το ενδιαφέρον είναι ότι καταφέρνει να διατηρήσει την ίδια ακριβώς ισχύ με τον προηγούμενο. Αποδίδει λοιπόν 22,5 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και η ροπή του είναι μεν ελαφρώς λιγότερη, στα 22,8 Nm (από 24), αλλά αποδίδεται και 500 σ.α.λ. πιο χαμηλά (στις 6.000 σ.α.λ. αντί των 6.500). Παρά λοιπόν το μοιραίο «φίμωμα» των κινητήρων από τις προδιαγραφές ρύπων Euro5+, η Kymco καταφέρνει να διατηρήσει σχεδόν τις ίδιες επιδόσεις, χωρίς να χάσει ιπποδύναμη, από έναν κινητήρα μικρότερου κυβισμού. Επίσης, κρίνοντας και από τη γκάμα των ανταγωνιστών της, το μοντέλο των 250 κ.εκ. είναι πολύ πιθανόν να ακολουθηθεί από ένα περισσότερων κυβικών με την ίδια σχεδίαση.

Ανανεωμένη σχεδίαση και χώρος για full-face κάτω από τη σέλα

Η σχεδίαση αυτή καθεαυτή έχει ανανεωθεί και το X-Town ST 250 έχει αποκτήσει αιχμηρές γωνίες, ενώ έχει ανταλλάξει τις μεγάλες καμπύλες επιφάνειες με περισσότερες, μικρότερες και πιο επίπεδες. Την παράσταση κλέβει ο ανασχεδιασμένος προβολέας με τα «θυμωμένα» LED φώτα και τα ενσωματωμένα κάθετα φλας στη μάσκα. Κατά τα άλλα το μοντέλο παραμένει τυπικά φιλικό απέναντι σε αναβάτη και συνεπιβάτη με χώρο κάτω από τη σέλα που χωράει ένα full-face κράνος (συν κάποια ακόμα αντικείμενα), χειρολαβές συνεπιβάτη, ντουλαπάκι στην ποδιά για μικροαντικείμενα και γάντζο για μεταφορά αποσκευών στο είπεδο πάτωμα

13άρηδες τροχοί με στάνταρ ABS και TCS

Για τη στήριξη του ατσάλινου πλαισίου πάνω στους 13άρηδες τροχούς φροντίζουν τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και διπλά αμορτισέρ πίσω και για την ασφάλεια κατά το φρενάρισμα και κατά την επιτάχυνση τα στάνταρ ABS και Traction Control, με το δεύτερο να απενεργοποιείται από κουμπί στο αριστερό γκριπ. Το βάρος είναι 183 κιλά (πλήρες υγρών) και το ρεζερβουάρ χωράει 10,5 λίτρα καυσίμου. Ευχάριστη προσθήκη στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό είναι το επίσης στάνταρ σύστημα keyless, που προσθέτει πόντους στην ξενοιασιά της καθημερινής μετακίνησης.