Οδηγούμε: Ducati Multistrada 950 S

Οδηγούμε: Ducati Multistrada 950 S

Οδηγούμε: Ducati Multistrada 950 S

Οδηγούμε: Ducati Multistrada 950 S

Οδηγούμε: Ducati Multistrada 950 S

Οδηγούμε: Ducati Multistrada 950 S

Οδηγούμε: Ducati Multistrada 950 S

Οδηγούμε: Ducati Multistrada 950 S

Οδηγούμε: Ducati Multistrada 950 S

Οδηγούμε: Ducati Multistrada 950 S

Οδηγούμε: Ducati Multistrada 950 S

Οδηγούμε: Ducati Multistrada 950 S

Οδηγούμε: Ducati Multistrada 950 S

H ανανέωση για την Ducati Multistrada 950 έφτασε 2 χρόνια μετά την πρώτη παρουσίαση και μαζί της έφερε στοιχεία από την 1260 και την πολυπόθητη έκδοση S.

DUCATI: Multistrada V2 & V2S, με όφελος 1.500e

Τιμή: Από 17.200 ευρώ 

Mε μια ματιά
Ημιενεργητικές αναρτήσεις
TFT οθόνη 5 ιντσών
Πλούσιο ηλεκτρονικό πακέτο
Υδραυλικός συμπλέκτης 
Ducati cornering lights
Χρωματισμός: Glossy Grey

Η ηλιόλουστη Βαλένθια στους φίλους της μοτοσυκλέτας είναι γνώστη για την εντυπωσιακή πίστα Ricardo Tormo, όπου παραδοσιακά φιλοξενείται ο τελευταίος αγώνας του πρωταθλήματος Moto GP. Φυσικά η Multistrada σαν γνήσια Ducati έχει όλα τα εφόδια για να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις μιας πίστας, όμως είναι προφανές ότι δεν προορίζεται για τέτοιου είδους χρήση.  Έτσι η εταιρία για την παγκόσμια παρουσίαση της 950 S επέλεξε τους εκπληκτικούς δρόμους της περιοχής (φημίζονται για την ποιότητα της ασφάλτου), ώστε μέσα από μια μεγάλη διαδρομή να αναδείξει όλα τα χαρακτηριστικά της νέας έκδοσης. 320 χλμ (κυρίως σε στριφτερές…πολύ στριφτερές διαδρομές) και δύο μοτοσυκλέτες εκ των οποίων η μία διέθετε τους ακτινωτούς τροχούς και το extra πακέτο touring, ήταν ό,τι  καλύτερο για να διαπιστώσουμε ότι η νέα Multistrada 950 S είναι το μικρότερο, αλλά σε καμία περίπτωση το υποδεέστερο αδελφάκι της 1260.  

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • pitis

    Ωραίο εργαλείο, αλλά παραείναι ακριβό για τα ελληνικα δεδομένα. Ελάχιστοι πλέον είναι οι έλληνες που μπορούν να δώσουν τόσα χρήματα για την απόκτηση του.

      1