Με επαρκείς διαστάσεις για δύο άτομα ανεξαρτήτως αναστήματος, θέση οδήγησης με άνετο εργονομικό τρίγωνο και σέλα με σωστό αφρώδες (ύψος 840χιλ), η Multistrada 950S προσφέρεται αναμφίβολα για πολύωρες εξορμήσεις αλλά και για σπορ οδήγηση. Η ζελατίνα ρυθμίζεται εύκολα με το ένα χέρι (εύρος 60χιλ) παρέχοντας επαρκή προστασία από τον αέρα, όμως εάν ταξιδεύεις συχνά στον αυτοκινητόδρομο μάλλον θα προτιμήσεις την μεγαλύτερη επιλογή από τον μακρύ κατάλογο των extra.
Το στοιχείο που εντυπωσιάζει στην έκδοση S βρίσκεται ακριβώς από κάτω και δεν είναι άλλο από την νέα TFT οθόνη 5 ιντσών που έχουμε δει στην 1260. Με γρήγορο μενού και όμορφα γραφικά, είναι ευανάγνωστη παρέχοντας κάθε πληροφορία που μπορεί να χρειαστεί ο αναβάτης αλλά και την δυνατότητα για προσωπικές παραμετροποιήσεις στον τρόπο απόδοσης του κινητήρα, σε όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα άλλα και στις αναρτήσεις όπως θα δούμε και παρακάτω. Αρκεί να αναφέρουμε ότι υπάρχει η δυνατότητα για πάνω από 400 διαφορετικούς συνδυασμούς…
Ενισχύοντας τον τομέα της πρακτικότητας διαθέτει δύο παροχές 12V, θύρα USB και σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, ενώ συνδέεται με smartphone ώστε μέσω της εφαρμογής Ducati Link App να έχεις άμεσα πρόσβαση στις προκαθορισμένες ρυθμίσεις σου ή να ενημερώνεσαι με στατιστικά και να μοιράζεσαι πληροφορίες για το ταξίδι σου.
Ωραίο εργαλείο, αλλά παραείναι ακριβό για τα ελληνικα δεδομένα. Ελάχιστοι πλέον είναι οι έλληνες που μπορούν να δώσουν τόσα χρήματα για την απόκτηση του.
Ωραίο εργαλείο, αλλά παραείναι ακριβό για τα ελληνικα δεδομένα. Ελάχιστοι πλέον είναι οι έλληνες που μπορούν να δώσουν τόσα χρήματα για την απόκτηση του.