Ξεκινήσαμε για την μεγάλη διαδρομή με τη μοτοσυκλέτα που διέθετε το extra πακέτο touring (βαλίτσες 31λτ+ 26λτ, θερμαινόμενες χειρολαβές, κεντρικό σταντ) και τους ακτινωτούς τροχούς. Δεν χρειάστηκαν πάνω από λίγα μέτρα για να διαπιστώσουμε την διαφορά του νέου υδραυλικού συμπλέκτη, ο οποίος είναι γραμμικός και έχει μαλακή αίσθηση στη μανέτα, με αποτέλεσμα να μην σε απασχολεί ποτέ στο σταμάτα–ξεκίνα της καθημερινότητας. Η δυσκολία εύρεσης της νεκράς, αποτελεί πλέον παρελθόν.
Πριν λοιπόν ξεκινήσει το ορεινό κομμάτι που αποτελούσε και το μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής, οδηγήσαμε στον αυτοκινητόδρομο για περίπου 40χλμ., καθώς ο τελευταίος αναμφίβολα περιλαμβάνεται στο μενού της κατηγορίας. Με το touring mode επιλεγμένο, ταξιδεύεις ανέμελα αφήνοντας το μαλακό αφρώδες της σέλας και τις αναρτήσεις να φροντίζουν για την άνεση σου, ενώ τις πρωινές ώρες οι θερμαινόμενες χειρολαβές φάνηκαν χρήσιμες, όπως και η ρυθμιζόμενη ζελατίνα που καλύπτει επαρκώς χωρίς όμως να είναι το δυνατό σημείο της μοτοσυκλέτας. Το Design απαιτεί κάποιους συμβιβασμούς γιΆαυτό και η μεγαλύτερη ζελατίνα διατίθεται σαν extra για όποιον το επιθυμεί. Στον βασικό εξοπλισμό όμως υπάρχει το εύχρηστο cruise control επιτρέποντάς σου να οδηγείς ξεκούραστα μέχρι οι μεγάλες ευθείες να τελειώσουν και να αρχίσουν οι στροφές…
Φυσικά εκεί ξέρεις τι να περιμένεις από μια Multistrada. Ακόμα και στο touring mode, με τις βαλίτσες εγκατεστημένες παρατηρείς ένα άκαμπτο σύνολο που δεν δυσκολεύεται να ξύσει τα μαρσπιέ του στην άσφαλτο χωρίς ασάφειες, τάσεις πλεύσεις κλπ. Εφόσον επιλέξεις το Sport mode τα πράγματα γίνονται ακόμη καλύτερα, ειδικά όταν οδηγείς σε δρόμους με συνεχόμενες στροφές και άσφαλτο που μόνο με πίστα μπορεί να συγκριθεί... Η διαφορά γίνεται αισθητή τόσο στην απόκριση του γκαζιού όσο και στις αναρτήσεις που σφίγγουν όσο χρειάζεται, με αποτέλεσμα πολύ σύντομα να στρίβεις με ταχύτητες που ξεφεύγουν από τα όρια της κατηγορίας. Ξεχνάς λοιπόν αυτόματα και τον 19άρη μπροστινό τροχό, ο οποίος όπως αποδεικνύεται δεν στερεί καθόλου από την οδηγική απόλαυση. Ειδικά όταν οδηγήσαμε την μοτοσυκλέτα με τους χυτούς τροχούς αλουμινίου, παρατηρήσαμε ακόμη μεγαλύτερη προθυμία στην είσοδο της στροφής που μας έκανε να τους προτιμήσουμε έναντι των πιο εντυπωσιακών στην όψη ακτινωτών.
Ο κινητήρας δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Έχει όση δύναμη χρειάζεσαι και είναι γραμμικός χωρίς σκορτσαρίσματα ακόμα και στις χαμηλότερες στροφές, αποδεικνύοντας την τεράστια πρόοδο που έχει κάνει τα τελευταία χρόνια η Ducati στον τομέα της φιλικότητας. Το shifter λειτουργεί αλάνθαστα συμβάλλοντας με τον τρόπο του στην σπορ οδήγηση, ενώ η κατανάλωση κυμαίνεται σε φυσιολογικά επίπεδα ακόμα και για καθημερινή μετακίνηση. Δεν είχαμε την δυνατότητα για μέτρηση μέσης κατανάλωσης, όμως στο τέλος της ημέρας οι πίνακες οργάνων στις μοτοσυκλέτες του group έδειχναν τιμές από 5,2 έως 5,8λτ/100 χλμ. Τα φρένα από την 1260 Enduro έχουν εύκολο έργο με την ελαφρύτερη 950S και όπως ήταν αναμενόμενο δεν έδειξαν κανένα σημάδι κόπωσης ακόμα και σε σκληρή χρήση. Παρέμειναν δυνατά με σωστή αίσθηση σε όλη τη διάρκεια της διαδρομής, συμβάλλοντας στην εικόνα του συνόλου που μας άφησε με τις καλύτερες εντυπώσεις.
Ωραίο εργαλείο, αλλά παραείναι ακριβό για τα ελληνικα δεδομένα. Ελάχιστοι πλέον είναι οι έλληνες που μπορούν να δώσουν τόσα χρήματα για την απόκτηση του.
Ωραίο εργαλείο, αλλά παραείναι ακριβό για τα ελληνικα δεδομένα. Ελάχιστοι πλέον είναι οι έλληνες που μπορούν να δώσουν τόσα χρήματα για την απόκτηση του.