|
Θέλεις desmo, γκάζι και δυνατότητες superbike. Θέλεις μια ξεχωριστή μοτοσυκλέτα φορτωμένη με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Θέλεις να απολαμβάνεις οδήγηση στο δρόμο και να κάνεις χρόνους στην πίστα χωρίς τα άβολα κλιπ ον.
DUCATI: Multistrada V4 με σημαντικό όφελος
Θέλεις μια σπορ Ducati, αλλά δεν χρειάζεσαι τους 208 ίππους της V4. Όταν λοιπόν βάλεις όλα τα θέλω σου στη ζυγαριά, αυτή θα γράψει Streetfighter V2.
Οδηγούμε στον δρόμο και στην πίστα, την νέα Ducati Streetfighter V2 2022.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Για το εμπρός μέρος οι σχεδιαστές εμπνεύστηκαν από χαμόγελο του τζόκερ. Τα πίσω Led φώτα είναι γνωστά ήδη από την Panigale και σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος αναβοσβήνουν προειδοποιητικά.
Για το εμπρός μέρος οι σχεδιαστές εμπνεύστηκαν από χαμόγελο του τζόκερ. Τα πίσω Led φώτα είναι γνωστά ήδη από την Panigale και σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος αναβοσβήνουν προειδοποιητικά.
Με διαγώνιο 4,3 ιντσών η TFT οθόνη δεν εντυπωσιάζει με το μέγεθός αλλά με την ευκρίνεια της. Διαθέτει όμορφα γραφικά αλλά απουσιάζει ο δείκτης βενζίνης. Πίσω από αυτήν δεν θα δεις ατάκτως ερριμμένα καλώδια κλπ, αφού ένα κάλυμμα τα κρύβει, χωρίς να αλλοιώνει την εμφάνιση της μοτοσυκλέτας.
Ο κινητήρας Superquadro προέρχεται αυτούσιος από την Panigale V2 και αποδίδει 153 ίππους με κοντύτερο όμως γρανάζωμα για πιο άμεση απόκριση. Για αυτούς που ζητούν επιπλέον δύναμη η λύση υπάρχει στον κατάλογο των αξεσουάρ από την Akrapovic, αφού η εξάτμιση τιτανίου ανεβάζει την απόδοση στους 157 ίππους, μειώνοντας ταυτόχρονα το βάρος κατά 7 ολόκληρα κιλά.
Το ανεστραμμένο πιρούνι BPF της Showa συνεργάζεται άψογα με το στιβαρό πλαίσιο παρέχοντας σταθερότητα και σωστή πληροφόρηση σε όλες τις συνθήκες. Τα φρένα είναι δυνατά και ακούραστα ακόμα και στην πίστα.
Ακούει πιστά κάθε σου εντολή ακόμα και όταν της επιβάλεις να πλαγιάσει με περισσότερα από 200χλμ/ώρα στο κοντέρ.
Η γκάμα της Ducati διευρύνεται με τον καλύτερο τρόπο για το 2022, αφού πλέον η Streetfighter V2 αποτελεί την ¨εισαγωγική¨ μοτοσυκλέτα της ιταλικής ¨Fight Formula¨. Ακολουθεί πιστά τη φιλοσοφία της μεγάλης V4 αδελφής της, δίνει όμως την ευκαιρία σε περισσότερους αναβάτες να αποκτήσουν μια μοτοσυκλέτα με απεριόριστες δυνατότητες στον δρόμο και την πίστα, όπως αυτές που φαντάζεσαι όταν βλέπεις μπροστά σου μια γυμνή Panigale.
Κινητήρας | ||||
Τύπος | 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ | |||
Κυβισμός (κ.εκ.) | 955 | |||
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 100 Χ 60,8 | |||
Συμπίεση (:1) | 12,5 | |||
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 153/10.750 | |||
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 10,4 / 9,000 | |||
Τροφοδοσία | Ηλ.Ψεκασμός | |||
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 17 | |||
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | ||||
Τύπος | Αλουμινένιο | |||
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | USD 43χιλ Showa BPF / Α.Σ, Α.Ε, Π | |||
Διαδρομή (χλστ.) | 120 | |||
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Μονό αμορτισέρ ΠΕ | |||
Διαδρομή (χλστ.) | 130 | |||
Φρένα Ε (χλστ.) | 2Δ/320, 4Ε, ABS | |||
Φρένα Π (χλστ.) | Δ/245,2Ε, ABS | |||
Τροχοί - Ελαστικά | ||||
Ελαστικό Ε | 120/70-17 | |||
Ελαστικό Π | 180/60-17 | |||
Διαστάσεις / Βάρος | ||||
Μήκος (χλστ.) | ΔΑ | |||
Πλάτος (χλστ.) | ΔΑ | |||
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.465 | |||
΄Ύψος σέλας (χλστ.) | 845 | |||
Βάρος (κιλά πλήρης υγρών) | 200 | |||
Εξοπλισμός | ||||
ABS / Ρυθμ. | Ν/Ν | |||
Τraction Control / Ρυθμ. | Ν/Ν | |||
Στροφόμετρο | Ν | |||
Immobilizer | Ν | |||
Yπολογιστής ταξιδιού | Ν | |||
Μερικός χιλιομετρητής | Ν | |||
Ένδειξη βενζίνης | Ο | |||
Δείκτης θερμοκρασίας | Ν | |||
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | N | |||
Ζελατίνα / Ρυθμ. | Ο | |||
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Ν | |||
Πλάγιο σταντ | Ν | |||
Κεντρικό σταντ | Ο | |||
Χειρολαβές / Σχάρα | O/Ο | |||
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | Ν/Ν |
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »