4 προτάσεις scooters που παράλληλα με τη χρηστικότητα που απορρέει από την κατηγορία στην οποία εντάσσονται, προσφέρουν πολυτελή χαρακτηριστικά στον αναβάτη
Μεγαλύτερα του πλεονεκτήματα, ή απίστευτη ευελιξία του, καθώς και η ομοιογένεια του, ένα παραδοσιακό Honda χαρακτηριστικό. Το δίκυκλο συνεχίζει να αναγνωρίζεται ως SH, μόνο που παρουσιάζεται πιο δυναμικό σε σχέση με παλιά, εκπέμποντας παράλληλα έναν luxury αέρα. Φωνάζει ποιότητα όπου και αν το κοιτάξεις, από τα υλικά κατασκευής μέχρι την συναρμογή των πλαστικών και την βαφή. Η σέλα, έχει όσο σκληρό χρειάζεται αφρώδες για να σας φερθεί καλά κατά τη πολύωρη παραμονή πάνω της. Η νέα σχεδίαση του πλαισίου και η γενικότερη χωροταξική αναθεώρηση, επέτρεψε την δημιουργία ενός πολύ μεγάλου αποθηκευτικού χώρου κάτω από την σέλα, ικανού να «καταπιεί» ένα XXL full face κράνος! Σε συνδυασμό με τo Τοp Box που ανήκει στον standard εξοπλισμό, το SH300i ισοφαρίζει και με το παραπάνω τις όποιες ελλείψεις χώρου υπάρχουν σε ποδιά και ντουλαπάκι. H απόδοση του κινητήρα ανέρχεται στους 25 ίππους στις 7.500σ.α.λ με ροπή 2,6 kg-m στις 6.000σ.α.λ.Στο δρόμο, το scooter έχει γεμάτη και πειστική απόδοση στις στροφές λειτουργίας του κινητήρα όπου είναι χρήσιμες για κίνηση στην πόλη. Ανοίγοντας το γκάζι το SH300i πετιέται μπροστά πολύ πρόθυμα, με την μετάδοση να "αρπάζει" άμεσα και να συνεχίζει να επιταχύνει το scooter γραμμικά μεν, γρήγορα δε. Στην ευθεία το scooter φορτώνει αδιάκοπα χιλιόμετρα, τα 140 τα έχει ανεξαρτήτως συνθηκών και εύκολα, για τα 155 που είδαμε όμως, πρέπει να συντρέχουν ευνοϊκές συνθήκες για να επιτευχθούν. Μέσα στην πόλη το SH300i διαπρέπει, αφού ελίσσεται απροβλημάτιστα και επιταχύνει άμεσα, απεμπλεκόμενο εύκολα από οποιαδήποτε δύσκολη κατάσταση.
Το X-Town απευθύνεται σε όσους θέλουν ένα “καθημερινό” και οικονομικό δίτροχο του οποίου η άνεση να μην λειτουργεί εις βάρος των αστικών του υποχρεώσεων ή και το αντίστροφο, απευθύνεται σε όσους θέλουν ένα scooter του οποίου η ευελιξία να μην λειτουργεί εις βάρος της άνεσης. Η σχεδίαση είναι σύγχρονη και εύπεπτη χωρίς να καταφεύγει στο ακραίο για... «τζάμπα» εντυπωσιασμό. Τα υλικά και η βαφή είναι πολύ καλής ποιότητας, ενώ και η συναρμογή των μεγάλων πλαστικών επιφανειών δεν αφήνει περιθώρια για παράπονα. Εξαιρετική η σέλα με μπόλικο αφρώδες, ικανή να φιλοξενήσει επί ώρες τον αναβάτη χωρίς πρόβλημα, ενώ το ίδιο άνετο είναι το τμήμα της σέλας που αναλογεί στον συνεπιβάτη. Το μεγάλο τμήμα κάτω από την σέλα, είναι ικανό φιλοξενήσει ένα Full Face κράνος μαζί με ένα jet ή σπαστό μικρού μεγέθους, έχοντας παράλληλα χώρο και για μικροπράγματα. Το X-Town αναλαμβάνει να κινήσει ένας μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας, τροφοδοτούμενος μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού, που αποδίδει 24,5 ίππους στις 7.250σαλ. και 2,5 kg-m ροπής στις 6.250σαλ. Το X-Town αποτελεί το πλέον... “αμάσητο” GT scooter σε συνθήκες πυκνής κίνησης και μόνο οι διαστάσεις του θα το αποτρέψουν από το να κυνηγήσει ακόμα και παπιά σε πολύ – πολύ στενά περάσματα. Στον ανοικτό δρόμο, όπου το X-Town σαφώς και έχει θέση, επιταχύνει δυναμικά μέχρι τα 110 χλμ./ώρα, ενώ θα φτάσει ταα 130 χλμ/ώρα, αν έχεις υπομονή και επιμονή στο γκάζι.
Piaggio Beverly S: 4.140 ευρώ
Το Beverly επιτελεί και με το παραπάνω τον ρόλο της αστικής και περιαστικής μετακίνησης, προσφέροντας ότι μπορεί να ζητήσει ο αναβάτης στις σωστές αναλογίες. Εμφανισιακά, αποπνέει έναν αέρα φινέτσας και πολυτέλειας, ενώ η «made in Italy» ταυτότητά του είναι προφανής. Τα πλαστικά ικανοποιούν απόλυτα στην αφή και την όψη, δεν υπάρχει απολύτως κανένας τριγμός και οι συναρμογές είναι άριστες. Ο αναβάτης απολαμβάνει μια άνετη θέση οδήγησης, η οποία δεν θα τον κουράσει σε καμία περίπτωση. Στα ίδια επίπεδα κορυφής κυμαίνεται και η άνεση του συνεπιβάτη. Ο χώρος κάτω από την σέλα μπορεί να φιλοξενήσει είτε δύο jet κράνη, είτε ένα full-face κράνος και μπόλικα αντικείμενα. Η απόδοση του κινητήρα ανέρχεται στους 21 ίππους και στα 2,3 kgm ροπής. Είναι εντελώς γραμμικός, χωρίς κανένα ξέσπασμα αλλά ούτε και αίσθηση «εγκατάλειψης» προς το άνω όριο των στροφών. Το Beverly είναι πολύ εύκολο στον έλεγχό του και αποδεικνύεται πολύ ευέλικτο μέσα στην κίνηση, την οποία θα φιλτράρετε απροβλημάτιστα. H μονάδα του κινητήρα μόνο αδύναμη δεν είναι, καθώς πέρα από πανεύκολες προσπεράσεις στην πόλη, προσδίδει στο μοντέλο πολύ ικανοποιητική απόδοση στον αυτοκινητόδρομο, ενώ σε οδόστρωμα-γυαλί δεν θα διστάξει να «διώξει» τον πίσω τροχό σε απότομη γκαζιά για να επέμβει άμεσα το σύστημα ASR. Το Beverly είναι πολύ εύκολο στον έλεγχό του και αποδεικνύεται πολύ ευέλικτο μέσα στην κίνηση, την οποία θα φιλτράρετε απροβλημάτιστα. Σε πιο σβέλτη οδήγηση, η σταθερότητα παραμένει στο ακέραιο και θα σας δώσει εμπιστοσύνη για πιο έντονους χειρισμούς και μεγαλύτερες κλίσεις, χωρίς να εμφανιστούν ταλαντώσεις και ασάφειες
Το Cruisym είναι μοντέρνο και απολαυστικό σε όλους τους τομείς και θα καταφέρει να καλύψει τις ανάγκες για μετακίνηση, ανεξάρτητα από το πεδίο χρήσης, με το δικό του ξεχωριστό τρόπο που δεν αφήνει περιθώρια για παράπονα. Διαθέτει μακρόστενη σιλουέτα με αρκετές σπορ πινελιές και διαμορφώνει μια μοντέρνα και δυναμική εμφάνιση. Απόλυτα συμπαγές σύνολο το οποίο διακρίνεται για την άψογη συναρμογή όλων των πλαστικών μερών του και την ποιοτική βαφή του. Η σέλα του είναι ευρύχωρη και το πίσω τμήμα θα βολέψει άψογα τον συνεπιβάτη. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα επαρκεί για να φιλοξενήσει 2 full face κράνη. Η καρδία του CruiSym, είναι ένας μονοκύλινδρoς, υγρόψυκτος, κινητήρας, που αποδίδει 27,5 ίππους στις 7.750σαλ και 2,78 κιλά ροπής στις 6.750σαλ. Το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού βοηθάει αρκετά σε επιτόπιους ελιγμούς και μανούβρες, ενώ η σωστή κατανομή και το εξαιρετικό ζύγισμα, έχουν ως αποτέλεσμα να παραμένει ευέλικτο παρά το μεγάλο μέγεθος του. Το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού βοηθάει αρκετά σε επιτόπιους ελιγμούς και μανούβρες. Η σωστή κατανομή και το εξαιρετικό ζύγισμα, έχουν ως αποτέλεσμα να παραμένει ευέλικτο, παρά το συνολικό βάρος των 196 κιλών. Ο κινητήρας δεν μεταφέρει κραδασμούς στον αναβάτη, ενώ διαθέτει εξαιρετική απόκριση, καθώς σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού ακούει άμεσα. Το νέο GT Scooter θα εξυπηρετήσει ακόμη και σε ταξίδι, καθώς η ροπή είναι αρκετή για προσπεράσεις. Διαθέτει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και είναι απόλυτα σταθερό μέχρι την τελική του ταχύτητα των 145+ χιλιομέτρων/ώρα.