H KTM παρουσιάζει την νέα 390 Duke του 2024, η οποία περνάει την γυμνή μοτοσυκλέτα από το Mattighofen σε νέο επίπεδο, τόσο σχεδιαστικά, όσο και από άποψη κινητήρα και περιφερειακών.
Η νέα 390 Duke του 2024 παρουσιάστηκε επίσημα σήμερα από την ΚΤΜ, βάζοντας το μικρό της γυμνό σε μια νέα εποχή από πολλές απόψεις.
Ο κινητήρας είναι νέος (έτοιμος για το Euro5+) και παραμένει υγρόψυκτος και μονοκύλινδρος αλλά τα κυβικά αυξάνονται σε 399 και η απόδοση ανεβαίνει στους 44 ίππους και 39 Nm ροπής, ενώ έχουμε μονόδρομο συμπλέκτη και ένα εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με quickshifter τόσο στα ανεβάσματα όσο και στα κατεβάσματα.
Ο LED προβολέας είναι καινούριος και όλη η δομή του μπροστινού μέρους της μοτοσυκλέτας θυμίζει πλέον περισσότερο το μεγαλύτερο αδερφάκι του, την 1290 Super Duke.
Στις αναβαθμίσεις περιλαμβάνεται ένα νέο ατσάλινο πλαίσιο τύπου Trellis με αλουμινένιο υποπλαίσιο, νέο καμπυλωτό ψαλίδι, μονοσοκ αμορτισέρ τοποθετημένο κατά πλάτος (ρυθμιζόμενο στην προφόρτιση και στην απόσβεση επαναφοράς), ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι της WP (ρυθμιζόμενο στην απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης). Τόσο μπροστά όσο και πίσω, οι αναρτήσεις έχουν 150 χιλ.
Το μεταξόνιο θα είναι ελαφρώς μακρύτερο στη νέα έκδοση, ενώ και τα μαρσπιέ από χυτό αλουμίνιο ανανεώνονται.
Η σέλα είναι επίσης νέα, με εργονομική σχεδίαση και θα μπορεί να ρυθμιστεί στο ύψος (800-820 χιλ.).
Στα φρένα έχουμε ένα δίσκο 320mm μπροστά, με τεραπίστονη δαγκάνα και ένα δίσκο 240mm πίσω με διπίστονη δαγκάνα. Το βάρος της νέας 390 Duke είναι 165 κιλά στεγνή.
Ηλεκτρονικά
Στο μέτωπο των ηλεκτρονικών υπάρχουν 3 riding modes (Rain, Street, Track), launch control (διαθέσιμο στη λειτουργία track), ABS και Cornering ABS.
Μια TFT οθόνη 5" που διαθέτει δυνατότητα σύνδεσης με smartphone δίνει στον αναβάτη όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται.
Μετά την επίσημη παρουσίαση περιμένουμε να δούμε πότε η νέα 390 Duke θα κυκλοφορήσει στους δρόμους της Ελλάδας.