Τεχνικά χαρακτηριστικά Σχολιάστε Διαβάστηκε από 42.615 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/01/2024 <<< Προηγούμενη123456789 Επόμενη >>>Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook » Κινητήρας Τύπος 4T, 1K, Α/Ψ Κυβισμός (κ.εκ.) 170 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 61 Χ 57,8 Συμπίεση (:1) Δ.Α. Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 12,24/7500 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 1,25/6000 Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 5,5 Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι 30χιλ Διαδρομή (χλστ.) 100 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Διπλό αμορτισέρ Διαδρομή (χλστ.) 75 Φρένα Ε (χλστ.) Δ/260, ABS Φρένα Π (χλστ.) Δ/240, ABS Τροχοί - Ελαστικά Ελαστικό Ε 110/70-16 Ελαστικό Π 110/70-16 Διαστάσεις / Βάρος Μήκος (χλστ.) 2000 Πλάτος (χλστ.) 690 Μεταξόνιο (χλστ.) 1330 ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 790 Βάρος (κιλά) 120 Εξοπλισμός ABS / Ρυθμ. Ν/Ο Τraction Control / Ρυθμ. Ο/Ο Στροφόμετρο O Immobilizer O Yπολογιστής ταξιδιού O Μερικός χιλιομετρητής Ν Ένδειξη βενζίνης Ν Δείκτης θερμοκρασίας O Θερμοκρασία περιβάλλοντος O Ζελατίνα / Ρυθμ. O Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ O Πλάγιο σταντ Ν Κεντρικό σταντ N Χειρολαβές / Σχάρα Ν/N Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Δ.Α. <<< Προηγούμενη123456789 Επόμενη >>>Σελίδα 1Peugeot Tweet 200 – Τest Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα ΚατασκευήςΣελίδα 3Aνεση – ΕργονομίαΣελίδα 4ΚινητήραςΣελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – ΦρέναΣελίδα 6Στο δρόμοΣελίδα 7Η άποψή μαςΣελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά Σελίδα 9Επιδόσεις