Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο του Peugeot Tweet 200 συμβάλλει στην επίτευξη της απαραίτητης ακαμψίας και στο να κρατήσει το βάρος στα 120 κιλά (πλήρες υγρών), κάνοντας το Tweet ένα «όπλο» της πόλης.   

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Στο μέτωπο των αναρτήσεων έχουμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 30 χιλ. μπροστά, με διαδρομή 100mm, ενώ πίσω υπάρχουν διπλά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ με διαδρομή 75mm.

Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν ένας δίσκος 226 χιλ. μπροστά και ένας 224 χιλ. πίσω, που συνεργάζονται με ABS. Οι τροχοί είναι αμφότεροι 16”, με αλουμινένιες ζάντες και με τα ελαστικά που τις συνοδεύουν να είναι διαστάσεων 110/70.
 

Σελίδα 1Peugeot Tweet 200 – Τest
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
Σελίδα 9Επιδόσεις