Στο δρόμο

    Στο δρόμο

    Στο δρόμο, το Tweet 200 πραγματικά μεταμορφώνεται στον καλύτερό σου φίλο και σύμμαχο, καθώς οι μαζεμένες του διαστάσεις το καθιστούν ιδανικό για ελιγμούς μέσα στην κίνηση, ενώ και το πολύ χαμηλό του βάρος θα το κάνει πραγματικά παιχνίδι στα χέρια σου. Η απόκριση στο γκάζι είναι αρκετά γρήγορη ώστε να σε βγάλει από τη δύσκολη στιγμή όταν χρειαστεί, με τους 12,2 ίππους του να είναι αρκετοί για να του προσφέρουν μια ικανοποιητική επιτάχυνση.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


    Στο φανάρι είναι από τα πρώτα που θα φύγουν και μπορεί να κινηθεί άνετα με 90-100 χλμ./ώρα σε λεωφόρους, ενώ και με 2 άτομα μειώνεται μεν λίγο η επιτάχυνση, αλλά το Tweet σε καμία περίπτωση δεν νιώθει να ζορίζεται και σε βγάζει ασπροπρόσωπο. Στις μετρήσεις μας, έφτασε τα 50 χλμ./ώρα από στάση σε 4,8 δευτερόλεπτα, δείχνοντας ότι έχει αυτή την αρχική σπιρτάδα που αναφέραμε και πιο πάνω. Από εκεί και πέρα τα πράγματα γίνονται πιο «ήρεμα», με το Tweet να φτάνει τα 80 χλμ./ώρα από στάση σε 13 δευτερόλεπτα, ενώ για να ανέβει από τα 40 χ.α.ω. μέχρι τα 80 περνούν 10 δευτερόλεπτα.

    Στο κομμάτι της πέδησης, απαιτούνται 32,3 μέτρα ώστε το Tweet να ακινητοποιηθεί πλήρως από τα 80 χλμ./ώρα, μια επίδοση που το κατατάσσει λίγο πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας του.  Ίσως τα φρένα δεν έχουν το αρχικό δυνατό δάγκωμα που αρκετοί επιζητούν, αλλά λειτουργούν με προοδευτικότητα και σταματούν το σκούτερ με ασφάλεια.

    Στο κομμάτι των αναρτήσεων, που είθισται να είναι η αχίλλειος πτέρνα των σκούτερ, έχουμε ικανοποιητική απόδοση για την συγκεκριμένη κατηγορία, καθώς θα απαιτηθούν ανωμαλίες στο οδόστρωμα ενός μεγέθους και άνω για να ενοχλήσουν τον αναβάτη. Ο συνεπιβάτης είναι λίγο πιο ευάλωτος σε αυτό, αλλά βοηθάει σε μεγάλο βαθμό η άνετη σέλα. Οι χώροι του Tweet 200 σίγουρα δεν είναι οι μεγαλύτεροι, όμως με βάση το μαζεμένο μέγεθος είναι αναμενόμενοι, με τον χώρο κάτω από τη σέλα να δέχεται ένα τζετ κράνος και το ντουλαπάκι, το επίπεδο πάτωμα με γάντζο και η σχάρα που υπάρχει στον στάνταρ εξοπλισμό να προσθέτουν δυνατότητες.

    Η οθόνη του «αναλώνεται» στις απαραίτητες πληροφορίες, χωρίς όμως να δίνει την αίσθηση στον αναβάτη ότι λείπει κάποιο κομβικό στοιχείο για την οδήγηση, ενώ η δυνατότητα ανάγνωσής της δεν επηρεάζεται από την γωνία με την οποία τη χτυπάει το φως.
     

    Σελίδα 1Peugeot Tweet 200 – Τest
    Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα Κατασκευής
    Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
    Σελίδα 9Επιδόσεις