Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα

Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα

Μπορεί το XP400 να μοιράζεται τον κινητήρα του με το Metropolis, αλλά οι ομοιότητές τους σταματούν εκεί καθώς το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο γύρω από το οποίο έχει δομηθεί, είναι εντελώς νέο, ώστε να μπορεί να καλύπτει τις ιδιαίτερες ανάγκες ενός οχήματος μεικτής χρήσης.


Στον τομέα των αναρτήσεων τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο ενδιαφέροντα, καθώς εμπρός έχουμε ένα χορταστικό ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών, ενώ πίσω υπάρχει μονό αμορτισέρ οριζόντια τοποθετημένο που συνεργάζεται με έναν βραχίονα για την αποτελεσματικότερη εξομάλυνση των εγκάρσιων δυνάμεων.

Το έργο της πέδησης αναλαμβάνουν 2 δίσκοι 295 χιλιοστών με ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες 4 εμβόλων εμπρός και ένας δίσκος 240 χιλ. πίσω 2πίστονη δαγκάνα. Φυσικά, όλα επιβλέπονται από δικάναλο ABS. Ακόμα ένα στοιχείο που φέρνει το XP400 πιο κοντά στον κόσμο των μοτοσυκλετών είναι ο εμπρός τροχός των 17 ιντσών και μάλιστα είναι το πρώτο scooter αυτού του κυβισμού που υιοθετεί μια τέτοια λύση. Πίσω έχουμε τροχό 15 ιντσών με τα ελαστικά να είναι τα «τακουνάτα» Pirelli Scorpion Rally STR σε διαστάσεις 110/70-17 και 160/60-15.    
 

Σελίδα 1Peugeot XP400 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Πρακτικότητα – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά Χαρακτηριστικά - Επιδόσεις