- 36,7 ίπποι για το Peugeot και 29,2 για το Honda.
- 17άρης εμπρός τροχός στο XP400 για βελτιωμένη εμφάνιση και συμπεριφορά. Πιο συμβατική η επιλογή της Honda με 15άρη.
- Κάτω από τη σέλα του ADV 350 θα χωρέσουν 2 full face κράνη, ενώ το XP400 χωράει ένα.
- Πιο ικανό στον επαρχιακό και εκτός δρόμου το Peugeot, αλλά πιο πρακτικό και ευέλικτο το Honda μέσα στην πόλη.
Το 2022, η Honda λάνσαρε το ADV 350 δημιουργώντας μια εντελώς νέα κατηγορία δικύκλων, αυτή των adventure scooter. Προηγουμένως όμως είχε ήδη βολιδοσκοπήσει την αγορά με το X-ADV, μια adventure μοτοσυκλέτα που έμοιαζε με scooter και προσέφερε την πρακτικότητα των αποθηκευτικών χώρων και την ευκολία του αυτόματου κιβωτίου DCT. Με την έλευση του AVD 350 είδαμε κι άλλες εταιρείες να μπαίνουν στην κατηγορία, κυρίως με μικρού κυβισμού scooter. Η Peugeot όμως έκανε τη διαφορά παρουσιάζοντας το XP400 που έρχεται να “χτυπήσει” στα ίσια το Honda ποντάροντας στην premium ποιότητα κατασκευής και τον 17άρη εμπρός τροχό που δίνει μεγαλύτερες δυνατότητες εντός κι εκτός δρόμου. Το ADV όμως είναι ήδη best seller και δεν σκοπεύει να αφήσει τον θρόνο του αμαχητί. Εμείς λοιπόν τα φέραμε αντιμέτωπα για να δούμε που κερδίζει και που υστερεί το κάθε μοντέλο.