Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Το XP400 είναι ένα πραγματικό crossover scooter με ευρύ πεδίο χρήσης που δεν περιορίζεται από τα αστικά όρια, αλλά μπορεί να τα ξεπεράσει και να κινηθεί εντός κι εκτός δρόμου αν χρειαστεί. Στο κέντρο της πόλης, το φαρδύ τιμόνι δίνει καλό μοχλό και μπορεί να εισπράττεις μια ελαφρώς βαριά αίσθηση από το μπροστινό, αλλά αυτό ελάχιστα επηρεάζει την ευελιξία, ενώ μεταφράζεται σε αυξημένη σταθερότητα και στιβαρότητα που εμπνέει εμπιστοσύνη. Μπορεί να έχουμε να κάνουμε με ένα mega scooter, αλλά οι διαστάσεις του είναι τόσο-όσο, ώστε να μπορείς να χωθείς ανάμεσα στα μικρά περάσματα που αφήνουν τα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα. Η ποιότητα κύλισης είναι αντάξια μιας premium κατασκευής και τα λίγα παραπανίσια κιλά του XP400 θα τα αντιληφθείς μόνο στις πολύ χαμηλές ταχύτητες και τις μανούβρες κατά το παρκάρισμα. Βέβαια, η μαλακή γκαζιέρα και η καλορυθμισμένη μετάδοση, σου επιτρέπουν να ελέγχεις με ακρίβεια το scooter σε τέτοιες περιπτώσεις.


Από πλευράς επιδόσεων μπορεί να μη βάζει φωτιά στην άσφαλτο καθώς η απόκρισή του μέχρι τα πρώτα 25 – 30 χλμ./ώρα είναι κάπως ράθυμη, ενώ σύμφωνα με τις μετρήσεις μας το 0-100 πραγματοποιείται σε 11 δευτερόλεπτα. Οι απόλυτες επιδόσεις όμως δεν είναι ούτως ή άλλως ο λόγος ύπαρξης ενός mega scooter με adventure γονίδια και τα κυβικά του XP400 φαίνονται στις ρεπρίζ, ενώ ποντάρει στην άνεση, τις τουριστικές δυνατότητες και την οδηγική συμπεριφορά και σε αυτούς τους τομείς τα πηγαίνει περίφημα. Αφήνοντας πίσω του τη μιζέρια της πόλης, το XP400 ξεδιπλώνει τις αρετές του και ανοίγει ένα – ένα τα χαρτιά του. Ταξιδεύει αβίαστα με ταχύτητες κοντά στα 120 χλμ. / ώρα και απολαμβάνεις εξαιρετική ποιότητα κύλισης και απουσία κραδασμών, ενώ έχεις αποθέματα δύναμης αν θέλεις να προσπεράσεις ή να κινηθείς πιο γρήγορα. Η ζελατίνα μπορεί να είναι μέτριου μεγέθους και να μη ρυθμίζεται αλλά κάνει αρκετά καλή δουλειά και μόνο αναβάτες άνω του 1,80 μπορεί να στραφούν προς κάποια after market επιλογή.    

Οι αναρτήσεις θέτουν νέα standard στην κατηγορία, αφού «σιδερώνουν» κάθε κακοτεχνία του οδοστρώματος χωρίς να μεταφέρουν κραδασμούς και κοπανήματα στον αναβάτη και ακόμα περισσότερο στον συνεπιβάτη. Η ρύθμισή τους ισορροπεί ιδανικά μεταξύ άνεσης και στιβαρότητας, ενώ προσφέρουν την απαραίτητη πληροφόρηση στον αναβάτη όταν ο ρυθμός ανέβει. Στη είσοδο της στροφής θα χρειαστεί να είσαι λίγο πιο αποφασιστικός με το τιμόνι, αλλά διατηρεί σαν διαβήτης την τροχιά που έχεις επιλέξει.
 
Το ανεστραμμένο πιρούνι, το μονό αμορτισέρ και ο εμπρός τροχός των 17 ιντσών δίνουν ξεκάθαρο πλεονέκτημα στο XP400 όταν αποφασίσεις να κινηθείς εκτός δρόμου, αφού οι δυνατότητες του δεν περιορίζονται μόνο σε καλά στρωμένο χωματόδρομο, αλλά θα περάσει και από ελαφρώς πιο κακοτράχαλα σημεία, ενώ είναι ίσως το μόνο scooter που δεν θα σε ξενίσει αν δοκιμάσεις να οδηγήσεις όρθιος. Τα μεικτής χρήσης ελαστικά βρίσκουν εύκολα πρόσφυση, ο 17άρης τροχός καταπίνει ότι βρεθεί στο δρόμο του και οι μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων φροντίζουν ώστε οι τροχοί να μη χάνουν την επαφή με το έδαφος, οπότε μιλάμε για ένα scooter που δεν μένει μόνο στη adventure εμφάνιση, αλλά μπορεί πραγματικά να σε πάει πιο μακριά. Πολύ καλές εντυπώσεις άφησαν και τα φρένα, καθώς από την πρώτη στιγμή θα εκτιμήσεις την αίσθηση και την προοδευτικότητά τους, ενώ το πόσο αποτελεσματικά είναι επιβεβαιώθηκε και από τις μετρήσεις, καθώς απαιτούνται 43,8 μέτρα για την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ. / ώρα.
 

Σελίδα 1Peugeot XP400 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Πρακτικότητα – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά Χαρακτηριστικά - Επιδόσεις