Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία
6 Φωτογραφίες »

Από την πρώτη τους εμφάνιση το 2006, τα MP3 στοχεύσαν στον κόσμο του αυτοκινήτου και για να κερδίσεις αυτό το κοινό θα πρέπει να του προσφέρεις κάποιες ανέσεις. Φυσικά η σέλα είναι ίσως η κυριότερη αυτών και στον “Βενιαμίν” της οικογενείας των MP3 τόσο η ποσότητα αφρώδους όσο και το πλάτος της σέλας θα ικανοποιήσουν και τους πιο απαιτητικούς, ενώ το ίδιο συμβαίνει και με το πλούσιο μερίδιο του συνεπιβάτη. Ο χώρος για τα πόδια είναι γενναιόδωρος και οι γωνίες μεταξύ σέλας, τιμονιού και μαρσπιέ θα επιτρέψουν την πολύωρη οδήγηση χωρίς να επέλθει η κούραση.

Κάτω από τη σέλα υπάρχει αρκετός χώρος για ένα FullFace κράνος ή δύο Jet και μερικά μικροναντικείμενα, ενώ μέσω ενός ελατηρίου μπορεί να παραμείνει και σε ανοικτή θέση. Ένας γάντζος στο μπροστινό μέρος της ποδιάς αυξάνει τις κουβαλητικές δυνατότητες του MP3 310, ενώ πάνω από τον πίνακα οργάνων υπάρχει ένα ντουλαπάκι με συρτάρι και θύρα USB, για τη φόρτιση των ηλεκτρονικών συσκευών.
Μια LCD οθόνη 5” αναλαμβάνει την πληροφόρηση του αναβάτη, με όλες τις βασικές πληροφορίες και τον χειρισμό της να γίνεται μέσω του κουμπιού MODE που βρίσκεται στο δεξί μέρος του τιμονιού.
Στην Sport έκδοση προστίθεται στο βασικό εξοπλισμό και το Piaggio MIA, το σύστημα συνδεσιμότητας της ιταλικής εταιρείας, το οποίο επιτρέπει στον αναβάτη να συνδέσει το smartphone του με το Scooter και - κατεβάζοντας την αντίστοιχη εφαρμογή - να διαχειριστεί τις κλήσεις του, ή να βάλει μουσική. Επίσης, μέσω της εφαρμογής μπορεί να δει που βρίσκεται το όχημά του, την στιγμιαία και μέση κατανάλωση καυσίμου και άλλες χρήσιμες πληροφορίες.
 

Σελίδα 1Piaggio MP3 310 Sport – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά