Τεχνικά χαρακτηριστικά

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας  
Τύπος  4T, 1K, 4β, 1ΕΕ
Κυβισμός (κ.εκ.)  310
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 75 Χ 70,1
Συμπίεση (:1) Δ.Α.
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  26,4/7500
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  2,78/6000
Τροφοδοσία  Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  11
Κατανάλωση (Μέση  λτ./100χλμ.) 3,8
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
Τύπος  Ατσάλινο σωληνωτό
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Αρθρωτό Παραλληλόγραμμο
Διαδρομή (χλστ.)  Δ.Α. 
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Διπλό αμορτισέρ, ΠΕ
Διαδρομή (χλστ.)  Δ.Α.
Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/258, ABS
Φρένα Π (χλστ.) Δ/240, ABS
Τροχοί - Ελαστικά   
Ελαστικό Ε 110/70-13
Ελαστικό Π 140/60-14
Διαστάσεις / Βάρος   
Μήκος (χλστ.) 2035
Πλάτος (χλστ.) 800
Μεταξόνιο (χλστ.) 1455
΄Ύψος σέλας (χλστ.) Δ.Α.
Βάρος (κιλά)  230
Εξοπλισμός   
ABS / Ρυθμ. Ν/Ο
Τraction Control / Ρυθμ.  Ν/Ν
Στροφόμετρο Ν
Immobilizer  Ν
Yπολογιστής ταξιδιού  Ν
Μερικός χιλιομετρητής  Ν
Ένδειξη βενζίνης  Ν
Δείκτης θερμοκρασίας  Ν
Θερμοκρασία περιβάλλοντος  Ν
Ζελατίνα / Ρυθμ.  Ν/Ο
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ο/Ο
Πλάγιο σταντ  Ο
Κεντρικό σταντ  Ν
Χειρολαβές / Σχάρα  Ν/Ο
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  Ο/Ν

Σελίδα 1Piaggio MP3 310 Sport – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά