Piaggio MP3 310 Sport – Test

Piaggio MP3 310 Sport – Test
5 Φωτογραφίες »

Νέος κινητήρας HPE 310cc και Premium αισθητική
Τρικάναλο ABS και Traction Control
Μείωση της κατανάλωσης παρά την αύξηση στην απόδοση, 3,8λτ/100χλμ
Τελική 130χλμ/ώρα

PIAGGIO: Όταν η ποιότητα συναντά τις επιδόσεις!

Τιμή: 8.299 ευρώ
+: Απόδοση Κινητήρα, Αίσθηση από το μπροστινό, Ποιότητα Κύλισης
-: Μέτρια λειτουργία πίσω ανάρτησης

 Όταν έχεις πρωτοτυπήσει και έχεις συνδέσει ένα ολόκληρο τομέα με το όνομά σου, τότε σίγουρα δεν χρειάζεται πλέον να κάνεις μεγάλες κινήσεις εντυπωσιασμού. Χρειάζεται μόνο να βλέπεις τι απαιτεί η αγορά, να μαθαίνεις από την χρόνια εμπειρία που έχει πλέον συσσωρευτεί και να επεμβαίνεις με μικρές αλλαγές όπου χρειάζεται και αυτό ακριβώς έκανε η Piaggio λανσάροντας το νέο MP3 310.
Το2006 τα νερά ταράχτηκανόταν οι Ιταλοί εμφάνισαν στην αγορά το MP3, το πρώτο (και για αρκετά χρόνια μοναδικό) Scooter με δύο τροχούς στο μπροστινό μέρος. Τα πλεονεκτήματα ήταν αμέσως εμφανή. Το MP3 έκλεινε το μάτι σε ανθρώπους που ήθελαν να περάσουν από το αυτοκίνητο στη μοτοσυκλέτα, ενώ ακόμα και σε όσους ήδη οδηγούσαν δίκυκλο έδωσε μια τρομερή αίσθηση και σταθερότητα μέσω του μπροστινού συστήματος τροχών και αναρτήσεων. Οι αλλαγές μέσα στα χρόνια ήταν λίγες και στοχευμένες και αυτό έκανε και εδώ η Piaggio, αναβαθμίζοντας τον κινητήρα και “πειράζοντας” μερικά ακόμα σημεία ώστε να κάνει το νέο MP3 310 ακόμα πιο Premium από τα προηγούμενα μοντέλα της σειράς.
 

Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά