Κινητήρας

Κινητήρας
2 Φωτογραφίες »

Εδώ έγκειται η μεγάλη αλλαγή σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Ο κινητήρας παραμένει μονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος και με έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο, όμως ανεβαίνει σε κυβικά και από τα 278 πάει στα 310cc και πλέον εναρμονίζεται με τις προϋποθέσεις ρύπων Euro5+.
Ανήκει στην γενιά των HPE (High PerformanceEngine) κινητήρων της Piaggio και αποδίδει 26,4 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και τα 27,3 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ., ενώ εξοπλίζεται και με Traction Control (το οποίο η Piaggio ονομάζει ASR). Η ιταλική εταιρεία έδωσε βάση στο να αποδίδεται η ροπή ομοιόμορφα σε όλο το εύρος των στροφών, ενώ κατάφερε να μειώσει και τον θόρυβο που αυτός παράγει, ειδικά κατά την εκκίνηση.
Η μείωση των τριβών που πέτυχε η Piaggio στον ανασχεδιασμένο  κινητήρα - πέραν της μεγαλύτερης αντοχής άρα και αξιοπιστίας που το προσέφερε - τον έκανε και αποδοτικότερο  όσον αφορά την κατανάλωση - με το νέο MP3 310 να χρειάζεται κατά μέσο όρο 3,8 λίτρα ανά 100 χλμ., δηλαδή λίγο παρακάτω από το προηγούμενο μοντέλο, παρά την αύξηση της απόδοσης!
Στο κομμάτι των επιδόσεων, οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι το MP3 310 χρειάζεται 3,7” για να πιάσει τα 50 χλμ./ώρα και 13,2 για τα 100, νούμερα βελτιωμένα σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.
 

Επιδόσεις  
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 3,7
0-80 (δευτερόλεπτα) 8
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 13,2
50 - 100 (δευτερόλεπτα) 9,4
80 - 0 (μέτρα) 32
100-0 (μέτρα)  49
Κατανάλωση (λτ./100χλμ) 3,8
Κατανάλωση Ταξιδιού (λτ./100χλμ.) 4,1

Σελίδα 1Piaggio MP3 310 Sport – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά