Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
4 Φωτογραφίες »

Το πλαίσιο παραμένει ατσάλινο, διπλής ραχοκοκαλιάς και σωληνωτό, όπως ακριβώς και στην προηγούμενη γενιά, έχοντας ήδη αποδείξει την αξία του. Στο μπροστινό σύστημα ανάρτησης βρίσκουμε το κλασσικό πλέον “αρθρωτό παραλληλεπίπεδο” σύστημα της Piaggio. Τέσσερις βραχίονες αλουμινίου πιάνουν πάνω στους δύο μπροστινούς τροχούς, οι οποίοι έχουν δύο ξεχωριστά αμορτισέρ που επιτρέπουν στον κάθε τροχό να ανταποκρίνεται αυτόνομα στις κακοτεχνίες της ασφάλτου. Πίσω συναντάμε δύο αμορτισέρ με δυνατότητα προφόρτισης του ελατηρίου, τα οποία όμως - όπως και στην προηγούμενη γενιά - παραμένουν αρκετά σκληρά.

Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν δύο δίσκοι 255mm μπροστά και ένας δίσκος 240mm πίσω, με το τρικάναλο ABS να φροντίζει ώστε να μην υπάρξει ποτέ μπλοκάρισμα τροχών κατά το φρενάρισμα. Στις μετρήσεις μας, το MP3 310 χρειάστηκε 49 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα.
Οι ζάντες αλουμινίου με πέντε μπράτσα μπροστά έχουν διάμετρο 13”, ενώ ο πίσω τροχός φτάνει τις 14”, με τα ελαστικά να έχουν διαστάσεις 110/70 και 140/60 αντίστοιχα.
 

Σελίδα 1Piaggio MP3 310 Sport – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά