Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Κινητήρας  
    Τύπος  4Τ, 2K, Y/Ψ
    Κυβισμός (κ.εκ.)  645
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 81 X 62.6
    Συμπίεση (:1) 11,8
    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  76,2 / 9.000
    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  6,6 / 8.000
    Τροφοδοσία  Ηλ.Ψεκασμός
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  20
    Κατανάλωση (Μέση  λτ./100χλμ.) 6,5
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
    Τύπος  Ατσάλινο σωληνωτό
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ. / ΠΕ, ΑΕ
    Διαδρομή (χλστ.)  145
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Μονό αμορτισέρ, ΠΕ
    Διαδρομή (χλστ.)  Δ.Α.
    Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/320, 4Ε, ABS
    Φρένα Π (χλστ.) Δ/260, 1Ε, ABS
    Τροχοί - Ελαστικά   
    Ελαστικό Ε 110/80-19
    Ελαστικό Π 150/70-17
    Διαστάσεις / Βάρος   
    Μήκος (χλστ.) 2.270
    Πλάτος (χλστ.) 950
    Μεταξόνιο (χλστ.) 1.505
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 850
    Βάρος (κιλά)  234
    Εξοπλισμός   
    ABS / Ρυθμ. Ν / Ο
    Τraction Control / Ρυθμ.  Ο
    Στροφόμετρο Ν
    Immobilizer  Ν
    Yπολογιστής ταξιδιού  Ο
    Μερικός χιλιομετρητής  Ν
    Ένδειξη βενζίνης  Ν
    Δείκτης θερμοκρασίας  Ν
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος  Ο
    Ζελατίνα / Ρυθμ.  Ν / Ν
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ν / Ν
    Πλάγιο σταντ  Ν
    Κεντρικό σταντ  Ο
    Χειρολαβές / Σχάρα  Ν / Ν
    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  Ν / Ν

    Σελίδα 1QJMOTOR SVT 650X - Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Συμπέρασμα
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά