Το Roadster φέρει ατόφια τα χαρακτηριστικά που έχουν σμιλευτεί με μαεστρία από την Harley – Davidson όλα αυτά τα χρόνια plus more, όπου “more” σημαίνει το πιο Sport των Sportster, ένα αερόψυκτο H-D που μπορείς να το στρίψεις και να το φρενάρεις χωρίς φόβο αλλά με πολύ πάθος. Η μοτοσικλέτα έρχεται εξοπλισμένη με τα στοιχεία εκείνα που διαλαλούν το αθλητικό του χαρακτήρα της. Αντικειμενικά είναι πανέμορφη, με ένα “κακό” τρόπο που σε κάνει να θέλεις να την οδηγήσεις! Ξεχωρίζει λοιπόν, αλλά αυτό που έχει κοινό με όλα τα άλλα μοντέλα της Harley – Davidson, είναι η αψεγάδιαστη ποιότητα κατασκευής. Η σέλα είναι άνετη και η θέση οδήγησης δεν έχει καμία σχέση με... αραλίκι και υπερεκτάσεις των άκρων για να βρουν τα “αγκυροβόλια” τους. Για τα δεδομένα του cruising κόσμου, είναι ακραία sport, με αντικειμενικά κριτήρια όμως, είναι απλά βολική και προσφέρει καλό έλεγχο της μοτοσικλέτας χωρίς να κουράζει.
Αερόψυκτος, υποτετράγωνος και τροφοδοτούμενος μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού, ο Evolution των 1.202 κ.εκ. αποδίδει 68,7 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 9,7 kg-m ροπής στις 3.500 σ.α.λ. Η ροπή... αναβλύζει από τις 1.000 στροφές και αφήνοντας τον συμπλέκτη η μοτοσικλέτα ξεκινά μετρώντας πιστονιές. Το ίδιο κάνει και σε υπερ-χαλαρό ρολάρισμα με τρίτη σχέση στο κιβώτιο, απλά αφήνεις τον συμπλέκτη με τις στροφές στο “χώμα” και εισπράττεις ώθηση, χωρίς υποψία σκορτσαρίσματος. Το Roadster εντυπωσιάζει με την ευελιξία του και τον τρόπο που αλλάζει κατεύθυνση, σε όλες τις ταχύτητες. Δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα στο να... “βουτήξεις” μαζί του, στα άπατα των ωκεανών της κίνησης. Έξω από την πόλη, σε εξορμήσεις που κάνεις για το fun της υπόθεσης, το Roadster και πάλι αισθάνεται πολύ άνετα. Eν ολίγοις, θα το ευχαριστηθείτε και με το παραπάνω σε στροφιλίκια πιέζοντας το.
Εξαιρετικό και κατατοπιστικο