Kawasaki Z900RS

    Τιμή: 13.190 ευρώ

    Από χαλαρές μέχρι γρήγορες βόλτες η Ζ900RS αντιπροσωπεύει επάξια τον πρόγονό της, εμπλουτίζοντας ιδανικά την γκάμα του Ζ για τους λάτρεις των ρετρό και όχι μόνο. Οι παλαιότεροι πιθανώς θυμούνται το Z1 να φιγουράρει στην ταινία Mad Max ως μοτοσυκλέτα συμμορίας, αλλά το Ζ900RS δεν δείχνει άγριο ακόμα και στον ματ χρωματισμό της δοκιμής. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι δεν έχει ομοιότητες με το παρελθόν, αντιθέτως κοιτάζοντας από μακριά αμέσως διαπιστώνεις την ρετρό νότα που κυριαρχεί στη σχεδίασή του. Οι τεχνικοί της Kawasaki έδωσαν προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια και αυτό φαίνεται τόσο στη βαφή, όσο και στην ποιότητα των επιμέρους υλικών που χρησιμοποιήθηκαν. Η θέση οδήγησης διαφέρει αρκετά από το Ζ 900, καθώς η σέλα στην περίπτωση του RS είναι ενιαία και επίπεδη με περισσότερο αφρώδες , ενώ η απόστασή της από το έδαφος  βρίσκεται 40 χιλ ψηλότερα. Το τιμόνι είναι αρκετά ψηλά τοποθετημένο ώστε  το σώμα του αναβάτη να έχει όρθια και ξεκούραστη στάση, που απέχει παρασάγγας από τα δεδομένα των σκληροπυρηνικών  streetfighters.



    O τετρακύλινδρος κινητήρας του Ζ900RS, παρότι βασίζεται στο Z900 έχει αλλαγές που στοχεύουν στην ομαλότερη απόδοση και στην αύξηση της ροπής ειδικά στο χαμηλό-μεσαίο φάσμα των στροφών.  Έτσι, από τα 948 κυβικά του αποδίδει 111 ίππους στις 8.500 σ.α.λ και 10 κιλά ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Με λειτουργία που θυμίζει ηλεκτρικό μοτέρ χωρίς ίχνος κραδασμών, είναι απόλυτα γραμμικός, παράγοντας  γνήσιο τετρακύλινδρο μπάσο ήχο. Η ροπή είναι πανταχού παρούσα, κάνοντας κάθε βόλτα απολαυστική χωρίς να χρειάζεται να φλερτάρεις με την κόκκινη περιοχή των στροφών, ενώ αν ανοίξεις απότομα το γκάζι θα επιταχύνει χωρίς δισταγμό με κάθε σχέση στο κιβώτιο. Όταν βρεθείς σε δρόμο με στροφές, η Z900RS θυμάται το ένδοξο παρελθόν της κινούμενη σε γρήγορους ρυθμούς που δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από την streetfighter εκδοχή της.
     
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ