Όπως αναφέραμε πιο πάνω, η αίσθηση με το που ανεβαίνεις πάνω στο Super Meteor 650 δεν είναι η συνήθης αίσθηση ενός Cruiser. Εργονομικά το σώμα έρχεται σε μια πολύ πιο φυσική θέση, κάτι που κάνει την πολύωρη παραμονή πάνω στη σέλα πιο εύκολη. ¶λλο ένα σημείο που δεν ομοιάζει με ένα στερεοτυπικό Cruiser είναι το κομμάτι του στριψίματος. Ο «υπερμετεωρίτης» στρίβει πέραν των αρχικών προσδοκιών και είναι αρκετά πρόθυμος στην αλλαγή κατεύθυνσης, για τα μέτρα των Cruiser. Ανεβάζει εύκολα και γραμμικά ταχύτητα, χωρίς να νιώθεις πουθενά ότι ζορίζεται, κάτι που το κάνει ιδανικό για μικρές ή και μεγάλες αποδράσεις από την πόλη. Στον κατάλογο των αξεσουάρ υπάρχουν και πλαϊνές βαλίτσες, οι οποίες στιλιστικά κουμπώνουν ωραία πάνω στο Super Meteor. Το μόνο μας παράπονο ήταν ότι θα θέλαμε η ζελατίνα να είναι ρυθμιζόμενη (ή λίγο πιο ψηλή), καθώς στο 1.88 δεν μας κάλυπτε εντελώς, όμως για τους περισσότερους αναβάτες θα είναι ακριβώς στα μέτρα τους.
Το χαμηλό κέντρο βάρους του κάνει τα 241 κιλά του να εξαφανίζονται ακόμα και σε μικρές ταχύτητες, ενώ το πλάτος του (παρά το ότι φαίνεται αυξημένο στα 890mm) δεν προβληματίζει μέσα στην κίνηση, χωρίς βεβαίως όπως είναι φυσικό να έχει την ευελιξία ενός σκούτερ. Εκτός πόλης το Super Meteor είναι ένας άνετος και ευχάριστος σύντροφος, που χάρη στη σταθερότητα και την έλλειψη κραδασμών, μπορεί να σε κάνει να καταπιείς ξεκούραστα χιλιόμετρα, σε πιο χαλαρούς ρυθμούς, χωρίς να σου δίνει την αίσθηση ότι χάνει σε κάποιο σημείο. Το Turn-by-Turn Navigation είναι απλό και εύκολο στην κατανόηση, ενώ σου δείχνει και πόσα χιλιόμετρα απομένουν μέχρι το επόμενο σημείο που θα χρειαστεί να αλλάξεις πορεία, δίνοντάς σου τη δυνατότητα να χαλαρώσεις και να απολαύσεις τη διαδρομή. Το ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και τα διπλά αμορτισέρ πίσω καταφέρνουν να αποσβέσουν σχεδόν όλες τις ανωμαλίες του δρόμου, ενώ τα φρένα του έχουν μια ικανοποιητικότατη απόδοση, καθώς ακινητοποιούν τη μοτοσυκλέτα από τα 100 χλμ./ώρα σε 42,77 μέτρα, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης από την άλλη είναι το μόνο λίγο πιο μελανό σημείο αυτής της κατά τα άλλα πολύ δυνατής προσπάθειας της Royal Enfield, καθώς δεν κολακεύουν τις πλήρεις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας, όταν πιέζονται κοντά στο όριο.