- H έκδοση Celestial έχει ζελατίνα, διαφορετική σέλα με το λογότυπο της Enfield και πλάτη συνεπιβάτη.
- Σύστημα πλοήγησης Turn-by-Turn σε ξεχωριστή οθόνη
- Ανεστραμμένο πιρούνι Showa και φρένα ByBre
- 47,6 ίπποι και κατανάλωση 5 λίτρα / 100 χλμ.
Κατά τη Βικτωριανή εποχή, οι Βρετανοί αναφερόντουσαν στην αποικία των Ινδιών, ως το «στολίδι του στέμματος» (Jewel in the Crown), τονίζοντας με αυτό τον τρόπο τη σημαντικότητά της και την εξέχουσα θέση της μέσα στη δομή της Αυτοκρατορίας. Για την (πάλαι πότε αγγλική πλέον ινδική) Royal Enfield, αυτό το «στολίδι του στέμματος» είναι αυτή τη στιγμή το Super Meteor 650, με την έκδοση Celestial να βρίσκεται πραγματικά στην κορυφή του οικοδομήματος.
Η προηγούμενη δήλωση δεν αποτελεί απλά έναν ευφημισμό, καθώς από όποιο σημείο και να πιάσεις το Super Meteor 650, αποτελεί ένα στολίδι στην γκάμα της Royal Enfield. Από την επιμελέστατη προσοχή που έχει δοθεί στην εμφάνιση και τον δικύλινδρο κινητήρα των 650cc, μέχρι την άνεση και την εργονομία αυτής της μοτοσυκλέτας, τα πάντα είναι καλοδουλεμένα, προκαλώντας σε να γράψεις χιλιόμετρα πάνω της (ή μίλια, μιας και εμφανισιακά σε παραπέμπει στο Route 66). Αυτό γίνεται ακόμα πιο εύκολο, χάρη στο Turn-by-Turn Navigation, που για πρώτη φορά φιλοξενήθηκε σε μοτοσυκλέτα της Royal Enfield στη σειρά Meteor.