Η Super Meteor 650 έχει στην καρδιά της τον «κλασικό» δικύλινδρο, τετραβάλβιδο εν σειρά κινητήρα των 648cc που μας συστήθηκε στα τέλη του 2017, μέσω των Interceptor και Continental GT. Πρόκειται για τον πρώτο κινητήρα της Royal Enfield που συνεργάζεται με εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ ο συμπλέκτης του είναι υγρός, ολίσθησης. Αποδίδει 47,6 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. και 52 Nm ροπής στις 5.250 σ.α.λ. με το 80% της διαθέσιμης ροπής να έρχεται από αρκετά νωρίς, κάνοντάς την Super Meteor διαθέσιμη και για αναβάτες διπλώματος Α2, ενώ δεν θα απογοητεύσει και πιο έμπειρους αναβάτες που αναζητούν μια ευκαιρία για Cruising. Το σύστημα ψεκασμού της Bosch καταφέρνει να κρατήσει την κατανάλωση σε λογικά επίπεδα, με τη μέση τιμή της να φτάνει τα 5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Η λειτουργία του είναι στρωτή και η ροπή όπως προαναφέραμε υπάρχει από χαμηλά, βοηθώντας την Super Meteor να φτάσει τα 50 χλμ./ώρα από στάση σε 2,58” σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, ενώ για τα 100 χλμ./ώρα θα χρειαστεί 7”. Θα φτάσει με περίσσια άνεση μέχρι τα 140 χλμ./ώρα, ενώ μετά θα χρειαστεί λίγο παραπάνω υπομονή για να δεις τα 160, που είναι και η τελική του ταχύτητα στις περισσότερες συνθήκες.