Ανεβαίνοντας στη σέλα του SM 125 R είναι δύο πράγματα που σου κάνουν απευθείας εντύπωση. Το πόσο μαζεμένο είναι και το πόσο εύκολα μπορεί να ελίσσεται ανάμεσα στην κίνηση, δείχνοντας ότι η SWM έχει πιάσει το νόημα των μικρών μοτοσυκλετών motard. Η απόδοση του κινητήρα ξαφνιάζει ευχάριστα, καθώς οι 14,9 ίπποι (το όριο της Α1 κατηγορίας) δείχνουν «αφηνιασμένοι» σε αυτό το ελαφρύ και προσεγμένο σύνολο. Ήταν αρκετές φορές που νιώθαμε ότι ανάμεσα στα πόδια μας βρισκόταν μια ελαφρώς μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα, τόσο λόγω της απόδοσης του κινητήρα, όσο και λόγω της ψηλής και επιβλητικής θέσης οδήγησης, κάτι στο οποίο συμβάλλει η μεγάλη διαδρομή των αναρτήσεων (250mm σε κάθε άκρο). Η επίδοσή τους είναι πολύ καλή στο να σβήνει τις κακοτεχνίες του δρόμου και η δυνατότητα ρυθμίσεων τόσο εμπρός όσο και πίσω (κάτι που δεν συναντάμε συχνά σε Α1 μοτοσυκλέτες), επιτρέπουν στον κάθε αναβάτη να εξατομικεύσει το SM 125 R του και να βρει τη δική του ισορροπία.
Σε κάθε περίπτωση, το SM 125 R μπορεί να μετατραπεί σε ένα παιχνίδι στα χέρια αυτού που επιθυμεί. Στο αριστερό μέρος του τιμονιού υπάρχει διακόπτης που απενεργοποιεί το ABS στον πίσω τροχό και όταν το κάνεις αυτό μπορείς να αρχίσεις να παίζεις και να συμπεριφέρεσαι στο SM 125 R όπως αρμόζει σε μια motard μοτοσυκλέτα. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης της Michelin δεν θα σε προδώσουν και η ίδια η μοτοσυκλέτα αποδεικνύεται παραπάνω από πρόθυμη στην αλλαγή κατευθύνσεων, τόσο μέσα στην κίνηση, όσο και σε στενούς δρόμους περιμετρικά της πόλης, όπου πραγματικά ξεδιπλώνει τον fun χαρακτήρα της. Τα φρένα δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα στο να σε σταματήσουν στην είσοδο της στροφής, με ωραίο, δυνατό αρχικό δάγκωμα και οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι το SM 125 R χρειάζεται 34,75 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 80 χλμ./ώρα. Το μόνο μας παράπονο από την οδήγηση είναι η λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων, καθώς είναι πολύ σκληρό και με αρκετά νεκρά σημεία, κυρίως όταν το μοτέρ είναι κρύο.