Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία

Η γωνία που δημιουργούν η σέλα, τα μαρσπιέ και το τιμόνι φέρνουν τον αναβάτη σε μια όρθια θέση οδήγησης, η οποία είναι βολική και δεν κουράζει, ακόμα και μετά από αρκετή ώρα πάνω στη μοτοσυκλέτα. Δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο όμως για τη σέλα, η οποία είναι πολύ μικρή σε πλάτος και πολύ σκληρή. Είναι μεν αναμενόμενο για την κατηγορία το μέγεθος της σέλας να μην είναι μεγάλο, όμως θα μπορούσε να έχει γίνει λίγο καλύτερη δουλειά σε αυτό το κομμάτι, εφόσον μιλάμε για μια μοτοσυκλέτα δρόμου. Η απάντηση έγκειται στο ότι η SM 125 R μοιράζεται όλα τα στοιχεία της (εκτός από τους τροχούς) με την χωμάτινη RS 125 R και ουσιαστικά είναι ένα χωμάτινο «σετ-απ» σε μια μοτοσυκλέτα δρόμου. Πέραν αυτής της λεπτομέρειας, το υπόλοιπο εργονομικό στήσιμο του SM 125 R είναι πολύ βολικό, και όπως όλη η φιλοσοφία της μοτοσυκλέτας ακολουθεί την απλότητα και την ευκολία για τον αναβάτη. Η LCD οθόνη (που ρυθμίζεται σε 2 χρωματισμούς) παρέχει τις βασικές πληροφορίες και παραμένει ευανάγνωστη σε όλες τις συνθήκες φωτισμού, με κάτι που προκαλεί εντύπωση (αλλά ταιριάζει με την old school προοπτική της μοτοσυκλέτας) να είναι η απουσία του δείκτη βενζίνης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Σελίδα 1SWM SM 125 R – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά