Ανεση – Εργονομία
7 Φωτογραφίες »

Ανεση – Εργονομία

Μπορεί οι εξωτερικές διαστάσεις του ADX 125 να είναι μαζεμένες χάριν ευελιξίας, αλλά αυτό δεν επηρεάζει την άνεση του αναβάτη, καθώς η ποδιά αφήνει αρκετό «αέρα» στα πόδια. Το τιμόνι είναι λίγο πιο χαμηλά από το ιδανικό, αλλά δεν προβληματίζει, ενώ παρά την αυξημένη απόσταση της σέλας από το έδαφος (810 χιλ.), η διαμόρφωση του εμπρός τμήματος και τα «κοψίματα» στο δάπεδο, επιτρέπουν να πατάς εύκολα κάτω. Το αφρώδες είναι τόσο – όσο από πλευράς ποσότητας και σκληρότητας και δεν θα κουράσει στις καθημερινές μετακινήσεις όσο κι αν διαρκούν. Ο συνεπιβάτης θα αισθανθεί λίγο πιο στριμωγμένος με το κομμάτι της σέλας που του αναλογεί να είναι σχετικά στενό και σκληρό.


Στον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα δεν καταφέραμε να χωρέσουμε ένα full face κράνος, όπως υποστηρίζει η SYM, αλλά χωράει με ευκολία ένα jet, γάντια και αδιάβροχο. Ένα ακόμα ντουλαπάκι για μικροαντικείμενα υπάρχει στο αριστερό μέρος της ποδιάς, ενώ δεξιά, δίπλα από τον κεντρικό διακόπτη βρίσκεται η θύρα USB τεχνολογίας Quick Charge 3.0 για την γρήγορη φόρτιση συσκευών. Μια ευανάγνωστη, έγχρωμη TFT οθόνη παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ δίνει τη δυνατότητα εξατομίκευσης μέσω 3 interfaces και προσαρμόζει το φόντο και τη φωτεινότητα ανάλογα με τις συνθήκες. Ο εξοπλισμός του ADX 125 περιλαμβάνει ακόμα σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, ηχητική ειδοποίηση για τα φλας, αλάρμ, κεντρικό και πλαϊνό σταντ.            
 

Σελίδα 1SYM ADX 125 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA