Οι δύο εταιρίες βαδίζουν πάνω σε δοκιμασμένες λύσεις που έχει αποδειχθεί ότι αποδίδουν. Αρχικά το πλαίσιο είναι ατσάλινο τύπου ραχοκοκκαλιά, προσφέροντας την απαιτούμενη ακαμψία για ασφαλή και γεμάτη αυτοπεποίθηση οδήγηση. Φυσικά τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά συνηγορούν με δύο υπέρμαχους της ευελιξίας, με χαμηλό βάρος, 99 κιλά για το Astrea και ένα παραπάνω για το Crypton. Απόλυτη σύμπνοια και στην επιλογή των αναρτήσεων με τηλεσκοπικό πιρούνι και διπλό αμορτισέρ, με την διαφορά ότι στο Crypton τα πίσω αμορτισέρ διαθέτουν ρυθμιζόμενη προφόρτιση. Καμία έκπληξη και στον τομέα της πέδησης. Στο μεν Astrea συναντάμε μπροστά ένα δισκόφρενο με διάμετρο 220 χλστ. που συνεργάζεται με δαγκάνα μονού εμβόλου, ενώ το επιβραδυντικό έργο πίσω έχει αναλάβει ένα ταμπούρο διαμέτρου 110 χλστ. Για το Yamaha Crypton S, μπροστά έχει χρησιμοποιηθεί ένας δίσκος και μια δαγκάνα ενός εμβόλου, ενώ πίσω υπάρχει ταμπούρο. Και τα δύο μοντέλα, εξοπλίζονται με σύστημα CBS. Με την ενεργοποίηση του πίσω φρένου, ισχύς πέδησης φτάνει και στο εμπρός φρένο εξισορροπώντας το φρενάρισμα.
Συχνά ακούω για μπιέλα στα honda από την εποχή των innova κάπου στις 15000 με 16000χλμ λες και είναι προγραμματισμένα γιαυτο.Το ίδιο για το 110.Και λεω:Αυτά τα μηχανάκια τα παίρνουν και δίνουν κάτι παραπάνω παιδιά όπου τα χρησιμοποιούν για να βγάλουν το μεροκάματο.Οταν λοιπόν κάνουν 2500 με 3000χλμ το μήνα αυτά τα παιδιά σε 6-7-8 μήνες θέλουν επισκευή. Και ξέρουμε πόσο στοιχίζει! Γιατί λοιπόν βάζεται μπροστά ότι καίει 2 λίτρα τα 100χλμ ενώ κάποιο άλλο καίει 3 και δεν αναφέρετε τις ζημιές που παθαίνουν.Η διαφορά τους στη βενζίνη είναι στα 15.000 χλμ 200 ευρώ περίπου. Μια επισκευή τόσο κάνει; Εαν λοιπόν υπάρχει προϊστορία γιατί εκθιαζετε με τέτοιο τρόπο την αξιοπιστία τους. Δεν λέω ότι όλα χαλάνε. Αλλά παίρνεις κάτι και το πληρώνεις και παραπάνω έχοντας στο μυαλό σου ότι μπορεί να γίνει η άσχημη.Μοντελα αλλα δεν αναφέρω, αλλά παληκαρι που κάνει δουλειά στο δρόμο έχει παπι που έχει κάνει 70000 χλμ χωρίς επισκευή εκτος από αναλωσιμα, πολύ φτηνότερο, χωρίς φθορες εξωτερικα.Ας βάλουν λοιπόν αυτές οι εταιρίες την εγγύηση στα 4 χρόνια εφόσον είναι σίγουρες για το προϊόν τους. Και κάτι άλλο βρε παιδιά. Ταμπούρο πισω εν έτει 2021;
Ξέρει κανείς να μας πει στα ποσά χλμ βαράνε μπιέλα; στο προηγούμενο wave πάντος άμα σου βάραγε δεν υπήρχε σαν ανταλλακτικό η μπιελα σκέτη, η honda δίνει ολόκληρο τον στροφαλο μαζί με μπιέλα. Για το crypton δεν ξέρω
Ίχνος και γωνία κάστερ, διαφορές εκατοστών δευτερολέπτων στα 80χαω,,, μιλάμε για παπιά και μάλιστα των δυο πιο καταξιωμένων εταιριών. Όποτε δεν υπάρχουν συμπεράσματα, καβαλάς και πας....δηλαδή αν παρω μεγαλύτερου κυβισμού μηχανή θα πρέπει να κοιτάξω και τις αναλογίες όλων των μετάλλων που χρησιμοποιήθηκαν στην κατασκευή του μοτέρ ανά τμήμα;
Γεια σου Έλληνα ειδικέ των πάντων όπως έλεγε και ο Ζαμπέτας «στην Ελλάδα 10 εκατομμύρια προθυπουργοί, 10 εκατομμύρια υπουργοί , δασκάλους θέλεις ; 10 εκατομμύρια....»..από μηχανόβιους μάλλον έχουμε 20 εκατομμύρια
Πολυ ωραια η δοκιμη.Καλο θα ηταν νομιζω να γραφετε και το ιχνος-γωνια καστερ,εκει που γραφετε για μεταξονιο κλπ.Ως γνωστο με μια αναγνωση αυτων βγαζεις τα δικα σου συμπερασματα...
Καταρχας συγχαρητηρια για το συγκριτικο. Θα ηθελα να σας ρωτησω για τις μετρησεις που κανετε στις επηιταχυνσεις που το πιο ωραιο κομματι του review κατα την αποψη μου. Πολλες εταιρειες δινουν ιπποδυναμεις που δεν αντικατοπτριζονται στο δρομο οποτε το οι μετρησεις ειναι πολυ σημαντικες. Ηθελα να σας ρωτησω αν το 0-80 χλμ πχ αφορα πραγματικα χλμ η χιλιομετρα κοντερ. Επισης η αποδοσβ της καθε ταχυτητας πχ 40-65-80-115 αφορα πραγματικα χλμ; Τελος το ατομο που κανει τις μετρησεις ειναι παντα το ιδιο. Γιατι ενα βαρυ ατομο θα βγαλει διαφορετικες μετρησεις απο ενα ελαφρυ. Η ερωτηση αυτη αφορα ξεχωριστα review. Για παραδειγμα το ιδιο ατομο που εκανε τις μετρησεις στο crypton s εκανε και τος μετρησεις του vf 185 η του pcx 125; Ευχαριστω εκ των προτερων.
Απάντηση: Όλες οι μετρήσεις αναγράφουν πραγματικά χιλιόμετρα, μετρημένα με VBOX μέσω δορυφόρου, δεν αναγράφουμε ενδείξεις κοντέρ στις μετρήσεις.
Επίσης όλες οι μετρήσεις πραγματοποιούνται από το ίδιο άτομο, στο ίδιο σημείο και υπό τις ίδιες συνθήκες σε κάθε περίπτωση.
ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?? ΚΑΜΙΑ ΚΙΝΕΖΙΑ ΤΥΠΟΥ KEEWAY ?(ΑΧΡΕΙΣΤΟΣ ΕΜΕΤΟΣ) DAYTONA( ΤΡΙΖΗ ΣΑΝ ΚΟΚΑΛΑ ΝΕΚΡΟΥ ΕΧΗ ΑΧΡΕΙΣΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ) ΠΛΗΡΩΝΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΜΠΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΚΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑς ΣΤΑ ΚΙΝΕΖΙΚΑ
Συχνά ακούω για μπιέλα στα honda από την εποχή των innova κάπου στις 15000 με 16000χλμ λες και είναι προγραμματισμένα γιαυτο.Το ίδιο για το 110.Και λεω:Αυτά τα μηχανάκια τα παίρνουν και δίνουν κάτι παραπάνω παιδιά όπου τα χρησιμοποιούν για να βγάλουν το μεροκάματο.Οταν λοιπόν κάνουν 2500 με 3000χλμ το μήνα αυτά τα παιδιά σε 6-7-8 μήνες θέλουν επισκευή. Και ξέρουμε πόσο στοιχίζει! Γιατί λοιπόν βάζεται μπροστά ότι καίει 2 λίτρα τα 100χλμ ενώ κάποιο άλλο καίει 3 και δεν αναφέρετε τις ζημιές που παθαίνουν.Η διαφορά τους στη βενζίνη είναι στα 15.000 χλμ 200 ευρώ περίπου. Μια επισκευή τόσο κάνει; Εαν λοιπόν υπάρχει προϊστορία γιατί εκθιαζετε με τέτοιο τρόπο την αξιοπιστία τους. Δεν λέω ότι όλα χαλάνε. Αλλά παίρνεις κάτι και το πληρώνεις και παραπάνω έχοντας στο μυαλό σου ότι μπορεί να γίνει η άσχημη.Μοντελα αλλα δεν αναφέρω, αλλά παληκαρι που κάνει δουλειά στο δρόμο έχει παπι που έχει κάνει 70000 χλμ χωρίς επισκευή εκτος από αναλωσιμα, πολύ φτηνότερο, χωρίς φθορες εξωτερικα.Ας βάλουν λοιπόν αυτές οι εταιρίες την εγγύηση στα 4 χρόνια εφόσον είναι σίγουρες για το προϊόν τους. Και κάτι άλλο βρε παιδιά. Ταμπούρο πισω εν έτει 2021;
@Giannis στα 15.000klm εμενα αρχισε και χτυπούσε μετά από αυτό μακριά από Honda
Ξέρει κανείς να μας πει στα ποσά χλμ βαράνε μπιέλα; στο προηγούμενο wave πάντος άμα σου βάραγε δεν υπήρχε σαν ανταλλακτικό η μπιελα σκέτη, η honda δίνει ολόκληρο τον στροφαλο μαζί με μπιέλα. Για το crypton δεν ξέρω
Ίχνος και γωνία κάστερ, διαφορές εκατοστών δευτερολέπτων στα 80χαω,,, μιλάμε για παπιά και μάλιστα των δυο πιο καταξιωμένων εταιριών. Όποτε δεν υπάρχουν συμπεράσματα, καβαλάς και πας....δηλαδή αν παρω μεγαλύτερου κυβισμού μηχανή θα πρέπει να κοιτάξω και τις αναλογίες όλων των μετάλλων που χρησιμοποιήθηκαν στην κατασκευή του μοτέρ ανά τμήμα; Γεια σου Έλληνα ειδικέ των πάντων όπως έλεγε και ο Ζαμπέτας «στην Ελλάδα 10 εκατομμύρια προθυπουργοί, 10 εκατομμύρια υπουργοί , δασκάλους θέλεις ; 10 εκατομμύρια....»..από μηχανόβιους μάλλον έχουμε 20 εκατομμύρια
Πολυ ωραια η δοκιμη.Καλο θα ηταν νομιζω να γραφετε και το ιχνος-γωνια καστερ,εκει που γραφετε για μεταξονιο κλπ.Ως γνωστο με μια αναγνωση αυτων βγαζεις τα δικα σου συμπερασματα...
Καταρχας συγχαρητηρια για το συγκριτικο. Θα ηθελα να σας ρωτησω για τις μετρησεις που κανετε στις επηιταχυνσεις που το πιο ωραιο κομματι του review κατα την αποψη μου. Πολλες εταιρειες δινουν ιπποδυναμεις που δεν αντικατοπτριζονται στο δρομο οποτε το οι μετρησεις ειναι πολυ σημαντικες. Ηθελα να σας ρωτησω αν το 0-80 χλμ πχ αφορα πραγματικα χλμ η χιλιομετρα κοντερ. Επισης η αποδοσβ της καθε ταχυτητας πχ 40-65-80-115 αφορα πραγματικα χλμ; Τελος το ατομο που κανει τις μετρησεις ειναι παντα το ιδιο. Γιατι ενα βαρυ ατομο θα βγαλει διαφορετικες μετρησεις απο ενα ελαφρυ. Η ερωτηση αυτη αφορα ξεχωριστα review. Για παραδειγμα το ιδιο ατομο που εκανε τις μετρησεις στο crypton s εκανε και τος μετρησεις του vf 185 η του pcx 125; Ευχαριστω εκ των προτερων.
Απάντηση: Όλες οι μετρήσεις αναγράφουν πραγματικά χιλιόμετρα, μετρημένα με VBOX μέσω δορυφόρου, δεν αναγράφουμε ενδείξεις κοντέρ στις μετρήσεις. Επίσης όλες οι μετρήσεις πραγματοποιούνται από το ίδιο άτομο, στο ίδιο σημείο και υπό τις ίδιες συνθήκες σε κάθε περίπτωση.