Ακριβώς ίδια η εργονομία των διακοπτών με την κλασική πλέον ανάποδη διάταξη κόρνας-φλας της Honda να βρίσκει και εδώ εφαρμογή.

Ακριβώς ίδια η εργονομία των διακοπτών με την κλασική πλέον ανάποδη διάταξη κόρνας-φλας της Honda να βρίσκει και εδώ εφαρμογή.

Ακριβώς ίδια η εργονομία των διακοπτών με την κλασική πλέον ανάποδη διάταξη κόρνας-φλας της Honda να βρίσκει και εδώ εφαρμογή.

Ακριβώς ίδια η εργονομία των διακοπτών με την κλασική πλέον ανάποδη διάταξη κόρνας-φλας της Honda να βρίσκει και εδώ εφαρμογή.

Πιο τουριστική η σέλα του Crypton με μεγαλύτερο ύψος και πιο πλούσιο αφρώδες. Eλαφρώς πιο σκληρή αίσθηση αλλά και χαμηλότερη σε ύψος χάριν ευελιξίας, αυτή του Astrea.

Πιο τουριστική η σέλα του Crypton με μεγαλύτερο ύψος και πιο πλούσιο αφρώδες. Eλαφρώς πιο σκληρή αίσθηση αλλά και χαμηλότερη σε ύψος χάριν ευελιξίας, αυτή του Astrea.

Πολύ παρόμοια η κατάσταση και στους προσφερόμενους χώρους κάτω από την σέλα.

Πολύ παρόμοια η κατάσταση και στους προσφερόμενους χώρους κάτω από την σέλα.

Η ποτηροθήκη (ή θέση για ό, τι άλλο αντικείμενο θέλετε) στην ποδιά του Crypton S αποτελεί ένα από τα δυνατά του χαρτιά και συγκριτικό πλεονέκτημα στον τομέα της εργονομίας.

Πρακτικά πανομοιότυπος ο πίνακας οργάνων, με τις διαφορές να περιορίζονται στην τοποθέτηση των επιμέρους λυχνιών.

Πρακτικά πανομοιότυπος ο πίνακας οργάνων, με τις διαφορές να περιορίζονται στην τοποθέτηση των επιμέρους λυχνιών.

Aνεση - Εργονομία

Το Astrea Grand και το Crypton S βρίσκονται εργονομικά στα απαραίτητα στάνταρ για να κινηθείτε με άνεση στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον. Η θέση οδήγησης στο Honda είναι ουδέτερη για την κατηγορία, με τον αναβάτη να κάθεται σχετικά όρθιος και τα χέρια του να πέφτουν φυσικά πάνω στο στενό τιμόνι. Στην περίπτωση του Yamaha, ο αναβάτης τοποθετείται άνετα, με τα χέρια στην ορθή γωνία και σε μέσο ύψος, με την ποδιά να είναι πολύ ευρύχωρη για τα πόδια. Η σέλα στο Astrea είναι πιο στενή και πιο χαμηλή με ύψος 760 χιλιοστά από το έδαφος, έναντι 780 χιλιοστών στο Crypton και έχει ελαφρώς σκληρότερη αίσθηση, εξαιτίας του λιγότερου αφρώδους υλικού. Στον αντίποδα, στο Crypton η σέλα είναι άνετη σε θέμα αφρώδους και σχήματος. Ικανοποιητικό είναι το μερίδιο που έχει προβλεφθεί για τον συνεπιβάτη και στα δύο μοντέλα, με καλή θέση και για τα μαρσπιέ, ενώ στη διάθεσή τους έχουν και την απαραίτητη ενιαία χειρολαβή.

 Από πλευράς χώρων, το δύο παπιά τα καταφέρνουν αρκετά καλά, αφού κάτω από τη σέλα  μπορείτε να τοποθετήσετε ένα αδιάβροχο, γάντια, τα απαραίτητα έγγραφα, αλλά και ένα μεγάλο τσαντάκι μέσης. Το Crypton εκτοξεύει τα επίπεδα πρακτικότητας με την ανοιχτή θήκη μικροαντικειμένων που φέρει στο εσωτερικό της ποδιάς του και που δίνει άμεση πρόσβαση σε ότι θέλετε να έχετε άμεσα διαθέσιμο μπροστά σας. Εργονομικά οι διακόπτες βρίσκονται στη γνώριμη θέση, με φλάς, φώτα κα κόρνα στην αριστερή μεριά. Στη δεξιά μεριά αναπαύεται η μίζα, ενώ η εκκίνηση μπορεί να δοθεί και στα δύο παπιά με μανιβέλα, με αυτή του Honda να ενοχλεί ελαφρώς, καθώς προεξέχει και ακουμπά στο δεξί αστράγαλο. Πανομοιότυπη είναι και η σχεδίαση του πίνακα οργάνων και στα δύο μοντέλα, με το κεντρικά τοποθετημένο ταχύμετρο να πλαισιώνεται από τις ενδείξεις επιλεγμένης  σχέσης κιβωτίου και τον δείκτη βενζίνης, ενώ απουσιάζει ένας μερικός χιλιομετρητής. Οι κλειδαριές διαθέτουν ειδικό πορτάκι φραγής που ανοίγει με το πίσω μέρος του κλειδιού και προσφέρει περισσότερη ασφάλεια. Το πλαϊνό σταντ είναι ιδιαίτερα εξυπηρετικό στις συχνές στάσεις μέσα στην πόλη, αλλά είναι διαθέσιμο μόνο στο Astrea. Την κατάσταση για το Crypton σώζει η πανεύκολη τοποθέτηση στο διπλό, χωρίς καθόλου κόπο. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

  • ΓΙΑΝΝΗΣ

    ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?? ΚΑΜΙΑ ΚΙΝΕΖΙΑ ΤΥΠΟΥ KEEWAY ?(ΑΧΡΕΙΣΤΟΣ ΕΜΕΤΟΣ) DAYTONA( ΤΡΙΖΗ ΣΑΝ ΚΟΚΑΛΑ ΝΕΚΡΟΥ ΕΧΗ ΑΧΡΕΙΣΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ) ΠΛΗΡΩΝΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΜΠΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΚΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑς ΣΤΑ ΚΙΝΕΖΙΚΑ

      3
  • STAMOS

    Συχνά ακούω για μπιέλα στα honda από την εποχή των innova κάπου στις 15000 με 16000χλμ λες και είναι προγραμματισμένα γιαυτο.Το ίδιο για το 110.Και λεω:Αυτά τα μηχανάκια τα παίρνουν και δίνουν κάτι παραπάνω παιδιά όπου τα χρησιμοποιούν για να βγάλουν το μεροκάματο.Οταν λοιπόν κάνουν 2500 με 3000χλμ το μήνα αυτά τα παιδιά σε 6-7-8 μήνες θέλουν επισκευή. Και ξέρουμε πόσο στοιχίζει! Γιατί λοιπόν βάζεται μπροστά ότι καίει 2 λίτρα τα 100χλμ ενώ κάποιο άλλο καίει 3 και δεν αναφέρετε τις ζημιές που παθαίνουν.Η διαφορά τους στη βενζίνη είναι στα 15.000 χλμ 200 ευρώ περίπου. Μια επισκευή τόσο κάνει; Εαν λοιπόν υπάρχει προϊστορία γιατί εκθιαζετε με τέτοιο τρόπο την αξιοπιστία τους. Δεν λέω ότι όλα χαλάνε. Αλλά παίρνεις κάτι και το πληρώνεις και παραπάνω έχοντας στο μυαλό σου ότι μπορεί να γίνει η άσχημη.Μοντελα αλλα δεν αναφέρω, αλλά παληκαρι που κάνει δουλειά στο δρόμο έχει παπι που έχει κάνει 70000 χλμ χωρίς επισκευή εκτος από αναλωσιμα, πολύ φτηνότερο, χωρίς φθορες εξωτερικα.Ας βάλουν λοιπόν αυτές οι εταιρίες την εγγύηση στα 4 χρόνια εφόσον είναι σίγουρες για το προϊόν τους. Και κάτι άλλο βρε παιδιά. Ταμπούρο πισω εν έτει 2021;

      6
  • Giannis

    Ξέρει κανείς να μας πει στα ποσά χλμ βαράνε μπιέλα; στο προηγούμενο wave πάντος άμα σου βάραγε δεν υπήρχε σαν ανταλλακτικό η μπιελα σκέτη, η honda δίνει ολόκληρο τον στροφαλο μαζί με μπιέλα. Για το crypton δεν ξέρω

     
  • Papakias

    Ίχνος και γωνία κάστερ, διαφορές εκατοστών δευτερολέπτων στα 80χαω,,, μιλάμε για παπιά και μάλιστα των δυο πιο καταξιωμένων εταιριών. Όποτε δεν υπάρχουν συμπεράσματα, καβαλάς και πας....δηλαδή αν παρω μεγαλύτερου κυβισμού μηχανή θα πρέπει να κοιτάξω και τις αναλογίες όλων των μετάλλων που χρησιμοποιήθηκαν στην κατασκευή του μοτέρ ανά τμήμα; Γεια σου Έλληνα ειδικέ των πάντων όπως έλεγε και ο Ζαμπέτας «στην Ελλάδα 10 εκατομμύρια προθυπουργοί, 10 εκατομμύρια υπουργοί , δασκάλους θέλεις ; 10 εκατομμύρια....»..από μηχανόβιους μάλλον έχουμε 20 εκατομμύρια

     
  • Andreas

    Πολυ ωραια η δοκιμη.Καλο θα ηταν νομιζω να γραφετε και το ιχνος-γωνια καστερ,εκει που γραφετε για μεταξονιο κλπ.Ως γνωστο με μια αναγνωση αυτων βγαζεις τα δικα σου συμπερασματα...

      2
  • Honda93Hrc

    Καταρχας συγχαρητηρια για το συγκριτικο. Θα ηθελα να σας ρωτησω για τις μετρησεις που κανετε στις επηιταχυνσεις που το πιο ωραιο κομματι του review κατα την αποψη μου. Πολλες εταιρειες δινουν ιπποδυναμεις που δεν αντικατοπτριζονται στο δρομο οποτε το οι μετρησεις ειναι πολυ σημαντικες. Ηθελα να σας ρωτησω αν το 0-80 χλμ πχ αφορα πραγματικα χλμ η χιλιομετρα κοντερ. Επισης η αποδοσβ της καθε ταχυτητας πχ 40-65-80-115 αφορα πραγματικα χλμ; Τελος το ατομο που κανει τις μετρησεις ειναι παντα το ιδιο. Γιατι ενα βαρυ ατομο θα βγαλει διαφορετικες μετρησεις απο ενα ελαφρυ. Η ερωτηση αυτη αφορα ξεχωριστα review. Για παραδειγμα το ιδιο ατομο που εκανε τις μετρησεις στο crypton s εκανε και τος μετρησεις του vf 185 η του pcx 125; Ευχαριστω εκ των προτερων.

      9
    • Mototriti

      Απάντηση: Όλες οι μετρήσεις αναγράφουν πραγματικά χιλιόμετρα, μετρημένα με VBOX μέσω δορυφόρου, δεν αναγράφουμε ενδείξεις κοντέρ στις μετρήσεις. Επίσης όλες οι μετρήσεις πραγματοποιούνται από το ίδιο άτομο, στο ίδιο σημείο και υπό τις ίδιες συνθήκες σε κάθε περίπτωση.

        64